وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

روبن: ما باید چلسی را مایوس کنیم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ آرین روبن، ستاره هلندی بایرن گفت که بایرن چلسی را مایوس می کند.

آرین روبن بازیکن سابق چلسی و کنونی بایرن مونیخ که در سال 2007 چلسی را به مقصد رئال مادرید ترک کرد، در آستانه فینال لیگ قهرمانان اروپا بین بایرن مونیخ و چلسی مصاحبه عجیبی انجام داده و به مسائل فنی تیم چلسی پرداخته است.

روبن که در آخرین روزهایش در چلسی توانست با این تیم در جام حذفی انگلستان قهرمانی را تجربه کند ، گفت :" آنها سیستمشان را کمی تغییر داده اند و سپس آنها بدون وینگر بازی می کنند. اما زمانی که من آنجا بودم تیمی تماشایی بودیم و با دو وینگر بازی هجومی انجام می دادیم."

وی ادامه داد :" شاید تاکتیکی که این روزها استفاده می کنند بیشتر تدافعی باشد. آنها می توانند همچنان فوتبال بازی کنند، اما همیشه فوتبالی تاکتیکی چون آرسنال و منچستر یونایتد نمی تواند باشد."

او در خصوص تاکتیک تدافعی چلسی گفت :" این می تواند یک نقطه منفی باشد ، اما از سوی دیگر نیز می تواند نقطه عطفی برای تیم باشد . بازیکنان بسیاری در این باشگاه هستند که سالهاست در آن حضور دارند که می تواند برای آنها مثبت باشد. آنها بازیکنان جدید بسیاری را امتحان کردند ، اما همه آنها به موفقیت نرسیدند."

روبن اضافه کرد :" من همچنان با چند بازیکن در تماس هستم ، اما زمانی که از آنها دور باشی آن تماس ها کمتر و کمتر می شود. از زمانی که چلسی را ترک کردم پنج سال می گذرد ، اما من همچنان مسائل چلسی را دنبال می کنم ، من زمان فوق العاده ای در آنجا داشتم و رابطه باورنکردنی با هواداران وجود داشت."

شماره 10 بایرن مونیخ گفت :" برای آنها خوشحالم، چرا که در فینال لیگ قهرمانان اروپا هستند، اگر ما هم در فینال نبودیم امیدوار بودم چلسی برنده شود. اما اکنون داستان فرق می کند. چلسی فصل سختی داشته اما از زمانی که دی متئو آمده آنها تغییر کرده انند."

او همچنین در خصوص رویارویی با آبی ها گفت :" چلسی هیچ چیز مخفی ای ندارد ، آنها یک باشگاه برتر در اروپا هستند و همه می دانند که آنها چه تیمی خوبی هستند."

وی ادامه داد :" همه دروگبا و لمپارد را می شناسند و از کیفیت آنها باخبرند. اگر مربی ازچیزی بپرسد ، خوشحال می شوم بتوانم کمک کنم اما ما خیلی خوب خود را آماده کرده ایم. آنها در تیمشان رهبران زیادی دارند و برای بازیکنان زیادی شانس آخرشان برای لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود. آنها با تمام احترام سنشان بیشتر می شوند ، اما منظور من این است که آنها تجربه زیادی دارند. بزرگترین رهبرشان ( جان تری ) در فینال نخواهد بود اما دیگران هنوز هستند."

روبن گفت :" ما همان مقداری که آنها می خواهند برنده شوند ، می خواهیم برنده شویم . اگر برنده شویم شادی خواهم کرد و خوشحال ترین مرد روی زمین خواهم بود. من همچنین احساس خوبی برای چلسی دارم و از اینکه در فینال هستند خوشحالم. اما متاسفانه ما باید آنها را مایوس کنیم."

آرین روبن که با چلسی توانست 2 قهرمانی در لیگ را نیز تجربه کند ادامه داد :" آنها خیلی به جام نزدیک شده اند و لیگ قهرمانان اروپا هنوز یکی از هدف های بزرگ آقای آبراموویچ است. آنها چهار سال پیش هم در فینال برابر منچستر یونایتد بودند و زمانی که من در آنجا بودم تنها دوبار در نیمه نهایی برابر لیورپول بازی کردم."

او افزود:" آنها نزدیک هستند و همیشه اینطور بوده اند ، اما در انتها بردن جام مهم است. اگر می خواهید در کتاب تاریخ وارد شوید باید جام را ببری. ما در سه سال اخیر در دومین فینال هستیم و برای ما زمان پیروزی فرا رسیده است."

روبن اضافه کرد :" من به مادرم چهار سال پیش گفتم اگر در لیگ قهرمانان اروپا و جام جهانی قهرمان شوم می توانی کفش هایم را نگه داری ، چرا که دیگر بازی نخواهم کرد."

روبن همچنین درباره صحنه اخراج جان تری در بازی با بارسلونا گفت :" من از اینکه او این کار را کرد شگفت زده شدم ، من چنین انتظاری از او نداشتم. چرا که برای من او یکی از بهترین کاپیتان هایی است که با او بازی کرده ام. من زمانی که در چلسی بودم ، تری رهبر و شخصیت فوق العاده ای بود و در مسائل مهم همیشه حاضر بود."

وی ادامه داد :" اما این چیزها در فوتبال اتفاق می افتد و مردم اشتباه می کنند. این اشتباه بیشتر از همه خودش را آزار می دهد ، چرا که در فینال نمی تواند بازی کند. این بازی تیم است که برای شادی کردن خیلی خوب است که اجازه می دهند مصدومان و محرومان هم خوشحالی کنند."

روبن در انتها در خصوص اینکه آیا تری جام را بالای سر خواهد برد یا خیر گفت :" من نمی دانم ، اگر جی تی ( جان تری ) جام را بالای سر ببرد برای باشگاه مهم خواهد بود ، اما امیدوارم نیازی به این بحث نباشد."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد