وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نانی نگران رویارویی با آلمان در مرحله گروهی یورو 2012 نیست

  

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ نانی بال باتجربه تیم ملی پرتغال و باشگاه منچستریونایتد در صحبتهایی اعلام کرده که از رویارویی با تیم ملی آلمان درمرحله گروهی رقابتهای یورو2012 نمی هراسد.

آلمان در مرحله یک چهارم پایانی رقابتهای یورو2008، پرتغال را از گردونه رقابتها بیرون انداخت و این روزها از ژرمن ها به عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در مسابقات یورو2012 یاد می شود . اما نانی معتقد است که شاگردان یواخیم لو، باید به قرمزپوشان پرتغال احترام بگذارند.

نانی در صحبتهایی به خبرنگاران گفت:« اگر ما احساس هیجان و نگرانی داریم، آلمانی ها هم همین حس را دارند، چون آنها مقابل پرتغال بازی خواهند داشت. آلمانی ها می دانند که مقابل چه حریفی بازی می کنند و از توانایی های پرتغال مطلعند.»

نانی ادامه داد:« من صحبتهای زیادی در مورد آلمان، هلند و دانمارک شنیده ام ولی آنها هم قطعا درمورد پرتغال چیزهای زیادی شنیده اند. آلمان تیم فوق العاده ای دارد و باید به این اعتراف کرد. ما باید فروتن باشیم و به آلمان احترام بگذاریم ولی آنها هم باید برای ما احترام قائل باشند. ما اصلا کار را برای آنها آسان نخواهیم گذاشت. ما نمی خواهیم به آنها اجازه دهیم تا بازی خودشان را پیاده کنند و سعی می کنیم که بازی خودمان را انجام دهیم.»

انتظار می رفت تا نانی یکی از بازیکنان کلیدی تیم ملی پرتغال در رقابتهای جام جهانی 2010 باشد ولی مصدومیت مانع از حضور او درتورنمنت آفریقای جنوبی شد و او اکنون امیدهای فراوانی دارد تا در رقابتهای یورو2012 یکی از ستاره های سلسائو باشد.

او ادامه داد:« من الان باتجربه تر از قبل هستم و اشتباهات قبلی ام را تکرار نمی کنم. سعی می کنم تا خودم را آماده کنم تا به بهترین نحو ممکن در این تورنمنت حضور یابم.»

نظرات 1 + ارسال نظر
b چهارشنبه 3 خرداد 1391 ساعت 00:07

ماه هم هیچوقت به هیچ حریفی بی احترامی نکردیم.شما هم حریف خوبی هستید پیروزی مقابل یک حریف خوب واقعا لذت بخش است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد