وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نویر: از دروگبا نمی‌ترسیم

  

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ دروازه‌بان تیم فوتبال بایرن مونیخ گفت از دروگبا مراقبت می‌کنیم اما به هیچ وجه از رویارویی با او و یارانش هراس نداریم.

«مانوئل نویر»‌در گفت‌وگویی با هفته نامه کیکر اظهار داشت:‌ به هیچ‌وجه نگران رویارویی با دیدیه دروگبا نیستیم. در گذشته مقابل تیم‌های که گلزنانی قهار داشتند، بازی کردیم و نمره قبولی گرفتیم.

آقای نویر، بازی آخر بایرن در فصل جاری، سخت ترین و مهم ترین دیدار یک سال اخیر است. چه برداشتی از جدال فینال لیگ قهرمانان مقابل چلسی دارید؟

بی شک بایرن مقابل حریفی قرار می گیرد که قدرتمند است. چلسی از بعد تاکتیکی، تیمی بسیار خوب و کاملا آموزش دیده است. آنها این ویژگی‌ها  را به بهترین شکل مقابل بارسا در مرحله نیمه نهایی نشان دادند.

فکر می کنید آنها مثل بازی با بارسا مقابل شما هم با اتکا به بازی چند لایه دفاعی خواهند آمد؟

این اتفاق بسیار بعید است. برخلاف خیلی ها که می گویند چلسی بازهم به دفاع توجه دارد، به نظرم مدل بازی مقابل بارسا را برابر ما تکرار نخواهند کرد. منظور این نیست که آنها کلا برای حمله کردن مقابل ما به میدان خواهند آمد. بلکه با دقت و توجه زیاد، حمله را در کنار دفاع کردن مد نظر قرار خواهند داد.

حتما در این حالت امید چلسی به توانمندی های دیدیه دروگبا خواهد بود؟

بله. او بهترین مهاجم چلسی است. به واقع  مهاجمی کارآمد است که از فیزیک بسیار قوی برخوردار است. خوب می داند چگونه خودش را به خط دفاع تیم حریف تحمیل کند.

‌این موضوع شما و مدافعین بایرن را نگران نمی کند؟

نگران؟ به هیچ‌وجه. در گذشته مقابل تیم‌های که گلزنانی قهار داشتند، بازی کردیم و نمره قبولی گرفتیم. البته به شدت مراقب او خواهیم بود. ما علاوه بر او مراقب دیگر بازیکنان حمله ور چلسی نیز خواهیم بود.

نظرات 1 + ارسال نظر
جواد جمعه 29 اردیبهشت 1391 ساعت 22:08

ما هم میدونیم نمیترسی
اگه ترسو بودی که نمیشدی دروازبان اول تیم ملی آلمان و بایرن مونیخ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد