وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بحث و گفتگو در مورد دیدار بایرن مونیخ - چلسی

 

در این بخش به بحث و گفتگو در مورد دیدار بایرن مونیخ - چلسی در دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا پرداخته خواهد شد.

زمان دیدار: شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۲۳:۱۵

نظرات 32 + ارسال نظر
علی (علی) جمعه 29 اردیبهشت 1391 ساعت 19:11

4.0 میبریم در صورت زد گل زود هنگام

اگر گل زود هنگام نزنیم 2.0 میبریم

هاتف جمعه 29 اردیبهشت 1391 ساعت 20:07

سلام بر هواداران و طرفداران بایرن مونیخ آلمان،بایرن مونیخ چلسی رو پر گل میبره.

MER3AD جمعه 29 اردیبهشت 1391 ساعت 20:43

آقا گفتیم چرا خبر نداریم......... ولی مگفتیم که این همه!!!!!
۳ -۱ میبریم
ماریو هم با اینکه خوشم نمیاد ازش دوس دارم آقای گل بشه با زدن دو گل نا قابل

MER3AD جمعه 29 اردیبهشت 1391 ساعت 20:46

آقا ولی من نفهمیدم قهرمانی احتمالی چلسی چرا به ضرر تاتنهامه؟؟؟؟؟؟؟
یه توضیحی نوشته ....... اما........ من ........ نگرفتم

امین جمعه 29 اردیبهشت 1391 ساعت 21:00

ای کاش گومز چند تا گل بزنه تا مسی آقای گل نشه.

فرزاد جمعه 29 اردیبهشت 1391 ساعت 21:09

الان تاتنهام تو لیگ انگلیس چهارم شده که سهمیه چمپینزلیگ رو گرفته اما اگه چلسی قهرمان شه چلسی میره چمپینز لیگ و 3 تیم اول لیگ هم میرن که تاتنهام 4 ام شده نمیره
پس تاتنهام به نفعشه که بایرن ببره

جواد جمعه 29 اردیبهشت 1391 ساعت 22:06

البته اون سالی که لیورپول قهرمان اروپا شد تو لیگ خودشون ششم شد اما یوفا تصمیم گرفت دو تیم اول و دوم مستقیم برن لیگ قهرمانان وتیمهای سوم ،چهارم و لیورپول در انتخابی لیگ قهرمانان شرکت کنن

مهسا جمعه 29 اردیبهشت 1391 ساعت 23:23

بایرن میبره....اما نه پر گل...ولی تو وقت قانونی.....وای من استرس دارم....این برنامه ده دقیقه دیگه شبکه سه چیه؟!

عباس جمعه 29 اردیبهشت 1391 ساعت 23:25

به امید خدا فردا شب قهرمانی رو جشن می گیریم
۲ـ۰ می بریم هر دو تا رو هم گومز میزنه

نعیم / قشم شنبه 30 اردیبهشت 1391 ساعت 00:20

مطمئنم جام تو مونیخ میمونه

فاضل شنبه 30 اردیبهشت 1391 ساعت 00:53

میییییییییییییییییییییییییبریم

Mohammad/fars شنبه 30 اردیبهشت 1391 ساعت 02:11

سلام به همگی عاشقتونم عاشق هر چی بایرنی انشاالله 3تا میزنیم یکی روبن جیگر 2تا گومزآقا گل

Mostafa شنبه 30 اردیبهشت 1391 ساعت 02:16

فقط روبن روبن روبن روبن روبن روبن بعد ریبری بعد بقیه

HAMID REZA شنبه 30 اردیبهشت 1391 ساعت 12:49

به امید خدا بایرن قهرمان میشه . بایرن همیشه قهرمانه

HAMID REZA شنبه 30 اردیبهشت 1391 ساعت 12:51

بایرن قهرمان میشه , خدا میدونه که حقشه .
به لطف یزدان و بچه ها , بایرن قهرمان میشه .

MER3AD شنبه 30 اردیبهشت 1391 ساعت 12:57

یعنی چی؟؟؟؟؟
من هرچه قدر نظر میذارم میگه به علت وجود بعضی از حروف ثبت آن امکان پذیر نیست

MER3AD شنبه 30 اردیبهشت 1391 ساعت 13:00

واااااااااااااااااااااااااااییییییییییییی!!!!
نظر اصلی من نمیاد

محمدرضا شنبه 30 اردیبهشت 1391 ساعت 15:09

بایرن ۳ - ۱ چلسی

روبن - ریبری - گومز برلی بایرن

دروگبا برای چلسی

علی کلوزه شنبه 30 اردیبهشت 1391 ساعت 16:11

خداوندا در حالی که دارم این دعا رو مینویسم در دلم دعا هم میکنم پس ازم بپذیر خدایا دست بایرن رو خالی نکن میدونم که فینال راحتی پیش رو نداریم ولی میدونم که وقتی خدای بزرگ اگر بخواهد ما میتونیم سال دیگه پیراهن پنج ستاره بایرن رو ببینیم پیرهنی نماد افتخارات ما باواری یاست
خداوندا مارا ناامید نکن از لطف خودت خدایا این آخرین دعای من قل از فینال است خدایا اگه بایرن ببازه من باید چه جوری امتحاناتم رو بخونم من در حال حاضر امتحاناتم رو ول کردم فردا هم امتحان دارم ولی اگه بیارن قهرمان نشه علاوه بر این که طرفدارهای مونیخ لطمه میبینیم بازیکنان بایرن هم که هشت نفرشان برای آلمان بازی میکنن لطمه ی زیادی میبینند خداوندا من دیگه طاقت باخت بایرن رو ندارم این روزا این از افراد ضد بایرنی تحقیر شدم من حاضرم تحقیر شم ولی تیمم قهرمان شه خدایا این دعا را از من قبول کن لطفا از دروازه مانویل به خوبی مراقبت کن خدایا من به عنوان یه عاشق که غیر از دعا از ته قلبم کاردیگه ازم بر نمیاد این نود دقیقه رو به خدای خودم میسپارم چون میدونم خدای مهربون مارا دوست دارد خدایا ۱۱ سال از آخرین قهرمانیمان میگذرد پس این دفعه با تمام وجودم از قهرمانی رو میطلبم
دوستان باتعصب بایرنیم می دونم که شما بیشتر از من برای قهرمانی بایرن دعا میکنین خدایا ما طرفدارای بایرن باهم یک صدا قهرمانی خانگی رو میطلبیم واقعا نمی دونم اگه خدایی نکرده بایرن ببازه من چه جوری باید پام رو ایجا بذارم و نظر بدم پس خدایا من رو جلوی این طرفدارهای بایرنی در تمام دنیا از همین جا دستشون رو میبوسم

فاضل شنبه 30 اردیبهشت 1391 ساعت 17:14

فقط از بدشانسی میترسم! هرچه اتفاق دراماتیک باید واسه ی ما پیش بیاد

ka-z شنبه 30 اردیبهشت 1391 ساعت 19:57

بایرن3-1چلسی
جام باید در مونیخ بماند

نعیم / قشم شنبه 30 اردیبهشت 1391 ساعت 23:12

بازی داره شروع میشه
حتما میبریم
این کارشناسه بنام مازیار چرا پارازیته
شیطونه میگه ..................
الان زنگ میزنم صدا و سیما

نعیم / قشم یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 ساعت 01:13

چرا وقت اضافه رفت اخه
این جه گلی بود خوردین

مهسا یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 ساعت 02:33

خواهشا از روی عصبانیت همش رو روی روبن خالی نکنید

مهسا یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 ساعت 02:35

خواهشا از روی عصبانیت همش رو روی روبن خالی نکنید

Mohammad یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 ساعت 02:38

دیگه از هر چی فوتباله بدم میاد

علی کلوزه یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 ساعت 09:34

این باخت تقصیر هیچکس نبود خواست خدا بود سال دیگه هم اگه تیم در خرید بازیکن یا مربی بی توجه ای کنه بعید میدونم که حتی یه جامم بگیریم چون در لیگ با وجود هاینکس زور مان به کلوپ و شاگرداش نمیرسه

بکن باوئر یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 ساعت 15:48

من نمیدونم این بدشانسیا کی میخواد دست از سرمون برداره!بیست تا کرنر زدیم یکی گل نشد اما اونا یه کرنر زدن یه راست رفت تو دروازه.این روبن هم که همیشه تو بازیهای بزرگ گند میزنه به همه چی.فصل بعد باید رو نیمکت بشینه تا یاد بگیره موقعیت صددرصد رو به صفر تبدیل نکنه!

محمد روبن یکشنبه 31 اردیبهشت 1391 ساعت 22:13

این متن داخل سایت که درباره روبن نوشته رو کی نوشته واقعا براش متاسفم انگاری سریع بازی با منچستر رو یادش رفته گلی که زد مال روزای سخت نبود؟کی بهترین بازیکن دنیاست ؟مسی پنالتی خراب نکرد؟ رونالدو چی؟ روبن چه تقصیری داره که پنالتی زن بایرن شده وقتی به روبن میدن حتما کسی بهتر پیدا نکردن تو بازی با درتمند هم خودش پنالتی گرفت در ضمن خودخواهی چیه حتما آمار نگاه نمیکنی پست بازی روبن هم مهاجم نیست که با دروگباه مقایسش میکنی تو پستش حریف نداره کاری نکن دیگه

علی کلوزه دوشنبه 1 خرداد 1391 ساعت 19:21

هودار های آلمانی توجه کنیم که سال بعد دورتمونم داریم کانون هوداران دورتموند هم راه اندازی ده به آدرس
www.bvb09.ir پس لطفا بیایی و عضو شین و ما را با نظراتتان آگاه کنید

مصطفی اشتایگر دوشنبه 1 خرداد 1391 ساعت 21:43

سلام خدمت همه ی بروبچه های بایری بابا عامل باخت ما در برابر چلسی باعثش این روبنه اون از پنالتی که در برابر دورتموند زد ایتم از پنالتی و موقعیت هایی که در برابر چلسی از دست داد. حیف که تا ساعت 2نشستیم به امید قهرمانی اخرشم دست ازپا دراز تر باختیم. کسی با نظر من موافقه؟؟؟

محمد روبن سه‌شنبه 2 خرداد 1391 ساعت 14:50

آقا مصطفی پنالتی آخر رو کی خراب کرد روبن چندتا موقعیت خراب کرد کسی پاس به روبن نداد که توی موقعیت گل قرار بگیره خودش موقعیت ایجاد میکنه روبن چه تقصیری داره که پنالتی زن اول شده تقصیر همه بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد