وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

چک: بایرن از شانس بیشتری برخوردار است

  

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ پیتر چک، دروازه بان چلسی، امیدوار است جشن تولد 30 سالگی اش با شکست در فینال چمپیونزلیگ خراب نشود. 

دروازه بان باتجربه آبی ها که متولد 20 می 1982 است، یک روز بعد از فینال این فصل لیگ قهرمانان 30 ساله خواهد شد و امیدوار است که تیمش برخلاف 4 سال قبل، این بار با پیروزی به خانه برگردد.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت: "هنوز به روز تولدم فکر نمی کنم اما معتقدم که می توانم یک روز قبل به خودم یه هدیه بزرگ بدهم. دوست دارم با جام قهرمانی جشن بگیرم. البته این جشن می تواند روی دیگری هم داشته باشد اما من اصلا دوست ندارم طور دیگری جشن بگیرم."

آبی ها با پیروزی مقابل لیورپول در فینال جام حذفی می توانند مطمئن باشند که فصل پر فراز و نشیب شان بدون جام به پایان نرسیده اما چک معتقد است که قهرمانی در مونیخ اهمیت به مراتب بیشتری دارد: "در مورد این فصل باید بعد از فینال چمپیونزلیگ قضاوت کنیم. نتیجه این دیدار تاثیر زیادی روی ارزیابی این فصل مان خواهد داشت. البته صرف نظر از نتیجه این دیدار، این فصل برای من مثبت بود. زیرا قهرمان جام حذفی شدیم و من در سراسر فصل در بالاترین سطح بازی کردم. اکنون از شانس قهرمانی در معتبرترین جام باشگاهی برخورداریم. قهرمانی در این جام می تواند فصل ما را بهتر کند. اگر روز شنبه به قهرمانی برسیم، این فصل می تواند به یکی از بهترین فصول تاریخ باشگاه تبدیل شود، حتی در شرایطی که در لیگ برتر در جمع چهار تیم اول قرار نگرفتیم. این فصل برای ما پر از تناقض بود و باید ببینیم در انتها چه خواهد شد."

این دروازه بان ملی پوش اهل چک همچنین در مورد میزبانی بایرن گفت: "بازی در فینال در ورزشگاه خودتان و در رختکن همیشگی تان امتیاز بسیار بزرگی است. اما ما برای برهم زدن این معادله می رویم. نتیجه دیدار فینال براساس کنار آمدن تیم ها با فشار بازی رقم می خورد. بایرن از شانس بیشتری برخوردار است زیرا در خانه بازی می کنند. اما ما برای پیروزی و قهرمانی به مونیخ می رویم."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد