وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

حمایت بالاک از بایرن در فینال لیگ قهرمانان

  

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ میشائیل بالاک، ستاره سابق تیمهای چلسی و بایرن مونیخ در فینال شنبه شب آلیانس آرنا طرفدار پرو پاقرص بایرن مونیخ است.

بالاک سابقه بازی کردن در هر دو تیم بایرن مونیخ و چلسی را دارد وبا اطلاع از نقاط قوت تیم لندنی معتقد است که بایرن مونیخ تیم برتر فینال خواهد بود.

بالاک در صحبتهایی به چلسی تی وی گفت: «قطعا چلسی می تواند باواریایی ها را  به زحمت بیندازد. آنها مقابل بارسلونا این کار را انجام دادند. ولی همه چیز حکایت از این دارد که بایرن مدعی اصلی است. آنها در خانه بازی می کنند و این در یک دیدار فینال، برتری خیلی برجسته ای است.»

ستاره آلمانی ادامه داد: «بایرن در نیمه نهایی، رئال مادرید را از گردونه رقابتها بیرون راند. هرچند که هر دو بازی واقعا فشرده بودند ولی باواریایی ها شایستگی اش را داشتند. بایرن تیم خوبی دارد و آنها دو سال پیش هم به فینال راه یافته بودند و در آن فینال مغلوب اینتر شدند. پس بایرنی ها عطش خیلی زیادی دارند.»

بالاک درمورد شرایط چلسی هم گفت: «از سوی دیگر بازیکنان چلسی هم نقاط قوت و کیفیت فوتبالی شان را می شناسند. آنها فصل سختی را پشت سرگذاشتند ولی در هفته های اخیر، نشان دادند که چه کارهایی می توانند انجام دهند. چلسی دقیقا همان طوری که باید بازی می کند و این تیم هنوز کیفیتی باورنکردنی دارد.»

نظرات 1 + ارسال نظر
علی بالاک جمعه 29 اردیبهشت 1391 ساعت 21:14

مرسی کاپیتان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد