وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

فرانک لمپارد: شانس بیشتری نسبت به بایرن داریم

  

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ هافبک چلسی اعتقاد دارد شانس این تیم برای قهرمانی در اروپا بیشتر از بایرن مونیخ است.

فرانک لمپارد در گفت و گویی با کانال پلاس اظهار داشت: گوشه ای از توان خود را مرحله قبل مقابل بارسا به خوبی نشان دادیم. اعتقاد دارم آن قدرت در شکلی کامل‌تر می تواند مقابل بایرن باز هم نشان داده شود. ضمن آنکه چون در خانه خود بازی نمی کنیم، از فشار روانی کمتری نیز برخورداریم.

وی که همراه تیمش در جدال نهایی لیگ قهرمانان اروپا و در بازی شنبه شب با بایرن مونیخ در ورزشگاه آلیانس آرنا حضور خواهد یافت، در این مصاحبه به نکات زیر اشاره کرد:

آقای لمپارد، از آخرین حضور شما در فینال یک لیگ قهرمانان اروپا چهار سال گذشته است. در سال 2008 و در بازی پایانی مسکو مقابل منچستریونایتد شکست خوردید. هنوز هم غم آن شکست را در دل دارید؟

نه. همانگونه که گفتید از آن بازی چهار سال گذشته است. درست است در روزهای پس از آن بازی ناراحت بودیم، اما اکنون مدت زیادی گذشته و غم و اندوهی دیگر نیست. البته افسوس می خوریم چرا برنده آن بازی نشدیم.

می خواهید آن شکست را با برد احتمالی مقابل بایرن در فینال مونیخ در آلیانس آرنا جبران کنید؟

تمام تلاش ما در این مسیر است. همه با هم مشارکت داریم. برای خود من که این بازی به منزله یک نقطه پایان است...

... نقطه پایان؟ مگر تصمیم خداحافظی دارید؟

نه اما سن من نزدیک 34 سال است. با توجه به این نکته که فصل آینده در این پیکارها نخواهیم بود و آینده را هیچ کس ندیده، احتمال این که بازهم به فینال یک لیگ قهرمانان برسم، اندک است. به همین جهت در این سال های واپسین دوران ورزشی ام می تواند یک نقطه روشن در کارنامه ورزشی ام باشد.

و اگر این خواسته تحقق نیابد؟

هیچ اتفاق خاصی نخواهد افتاد.

پس ناراحت نمی‌شوبد؟ بطور قطع من و تک تک اعضا چلسی در کنار مردم اگر بازنده بازی فینال با بایرن باشیم، ناراحت خواهیم شد اما همه چیز برایم از بین نخواهد رفت.

به خودتان در این حالت دلداری می دهید؟

نه چیزی به اسم دلداری. هر چه نباشد من این بخت بلند را داشته ام که برای چلسی سال ها بازی کنم و برنده خیلی چیزها هم شوم. فکر می کنم این ها دستاوردهای کمی نیستند. منظورم این بود که اگر برنده نشویم، یقینا دنیا برایم به پایان نخواهد رسید. بازهم روزهای تازه ای را تجربه خواهم کرد. هر چند که واقعا دوست دارم برنده این بازی باشیم.

دلیل خوشبینی شما در این باره چیست؟

یکسری موارد است که اکنون دوست ندارم آن را بیان کنم اما از من تنها همین نکته را بپذیرید که برای بازی شنبه با بایرن، برخلاف آنچه تصور می شود، ما از شانس بیشتری برخوردار هستیم.

منظورتان چیست؟

ما گوشه ای از توان خود را یک مرحله قبل مقابل بارسا به خوبی نشان دادیم. من اعتقاد دارم آن قدرت در شکلی کامل‌تر می تواند مقابل بایرن بازهم نشان داده شود. ضمن آنکه بخاطر آنکه در خانه خود بازی نمی کنیم، طبیعی است از فشار روانی کمتری برخورداریم.

پس به برتری تیم تان در این بازی خوش بین هستید؟

بله . ما با روحیه بالا راهی دیدار خارج از خانه با بایرن می شویم و امیدوارم برنده شویم.

نظرات 2 + ارسال نظر
poria جمعه 29 اردیبهشت 1391 ساعت 18:52 http://amantino.blogfa.com

سلام چه وب جالبی داری پستاتم عالین بازم بهت سرمیزنم ...خوشحال میشم همیدیگه رو لینک کنیم اگر موافقی منو با عنوان ๑۩۞۩๑بهترینهای اینترنت๑۩۞۩๑ لینک کن بعد بهم خبر بده با چه عنوانی لینکت کنم منتظرتم...

ahmadivah جمعه 29 اردیبهشت 1391 ساعت 21:41

bemir baba mibazin

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد