وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

خبر رسمی: تام اشتارکه به بایرن مونیخ پیوست

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ باشگا بایرن مونیخ در سایت رسمی خود اعلام کرد که با تام اشتارکه دروازه بان 31 ساله تیم هوفنهایم به توافق رسیده است.

باشگاه بایرن مونیخ اخیرا بعد از اعلام خداحافظی هانس یورگ بوت دروازه بان دوم خود از میادین در پی جذب یک دروازه بان برای ذخیره مانوئل نویر مرد شماره یک خود بود.

هر دو باشگاه هوفنهایم و بایرن مونیخ بر سر انتقال تام اشتارکه دروازه بان 31 ساله هوفنهایم به توافق رسیده اند اما باشگاه بایرن چیزی از جزئیات این انتقال منتشر نکرده است و تنها اعلام کرد که با این دروازه بان تا سال 2015 قرارداد امضا کرده است.

اشتارکه با سایت رسمی باشگاه بایرن گفت:"بایرن بهترین باشگاه آلمان و یکی از سه باشگاه بزرگ جهان است. این برای من افتخار بزرگی است که به چنین باشگاه بزرگی پیوسته ام.من بسیار شگفت زده ام و احساس میکنم این انتقال تاییدی بر عملکرد خوب من در سالهای اخیر است."

"دوران من در هوفنهایم در حال اتمام بود ، بنابراین میبایست از خود سوال میکردم که اگر دروازه بان دوم شوم چگونه وضعیتی پیدا خواهم کرد. "

"اما پس از صحبت با کریستین نرلینگر (مدیر ورزشی بایرن مونیخ) این مساله شخصا برای من حل شد. من برای آمدن به اینجا مصمم بودم و اکنون از این اتفاق بسیار خوشحالم."

تام اشتارکه دروازه بان سابق تیم ملی زیر 21 سال آلمان پیش از اینکه در سال 2010 به هوفنهایم منتقل شود سه سال در تیم دوم دویسبورگ بازی میکرده است."

نظرات 3 + ارسال نظر
فاضل پنج‌شنبه 28 اردیبهشت 1391 ساعت 10:46

خرید خوبیه،دسته کم پنج سالی خیالمون از دروازبان دوم راحته

موسی جمعه 29 اردیبهشت 1391 ساعت 10:32 http://http:/

دروازبان های المانی نشون دادن که اگه 10 سال هم رو نیمکت باشن بازهم کم نمیارن. اینو من نمیگم همه میدونن.

b جمعه 29 اردیبهشت 1391 ساعت 18:30

خوب اینجا که از بین میری خره!مانوئل به کسی میدون نمیده که!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد