وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

یواخیم لو:باخت بایرن در فینال،اثر منفی بر روحیه آلمان خواهد داشت

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ یواخیم لو سرمربی باتجربه تیم ملی آلمان معتقد است که شکست دیگری برای بایرن مونیخ، تاثیری منفی برروی روحیه بازیکنان تیمش در اردوی ژرمنها در رقابتهای یورو2012 داشته باشد

باواریایی ها اخیرا در دستیابی به جام قهرمانی بوندس لیگا ناکام ماندند و به کسب مقام دومی قناعت کردند. آنها یکشنبه شب در فینال جام حذفی آلمان هم با نتیجه 2-5 مقابل دورتموند تحقیر شدند.

درحالی که هشت بازیکن بایرن مونیخ در اردوی تیم ملی المان حضور دارند، یواخیم لو نگران تاثیرات منفی باخت احتمالی باواریایی ها در فینال لیگ قهرمانان اروپاست.

لو در صحبتهایی به کیکر گفت:« بعد از ناکامی در دستیابی به عنوان قهرمانی بوندس لیگا و شکست در فینال جام حذفی مقابل بوروسیا دورتموند، باخت در فینال لیگ قهرمانان اروپا در مونیخ می تواند ضربه بزرگی به برخی از بازیکنان وارد آورد.آنها ناامید خواهند شد و اگر این اتفاق بیفتد، من احتمالا به آنها دو یا سه روز دیگر زمان خواهم داد تا قبل از پیوستن به اردوی تیم ملی، ذهن هایشان را از این ناکامی ها پاک کنند.»

البته لو روی دیگر سکه را هم می بیند و معتقد است که در صورت برد تیم بایرن در این فینال، شاگردانش روحیه مضاعفی خواهند یافت. لو ادامه داد:« اگر بایرن در فینال موفق به شکست دادن چلسی شوود، این بدان معناست که آنها بهترین تیم اروپاهستند. این برای بازیکنان ما خیلی خوب خواهد شد: آنها روحیه زیادی خواهند گرفت و خیلی زود به آن ریتمی که ما می خواهیم خواهند رسید.»

هشت بازیکن باواریایی دراردوی ژرمن ها این بازیکنان هستند:« مانوئل نویر، فیلیپ لام، ژروم بواتنگ، هولگر بدشتوبر، باستین شواین اشتایگر، توماس مولر، تونی کروس و ماریو گومز.»

نظرات 3 + ارسال نظر
فاضل پنج‌شنبه 28 اردیبهشت 1391 ساعت 09:36

ای بابا مردم از استرس!خدا اون روزو نیاره که در مونیخ از انگلیسی های مغرور شکست بخوریم!! وای.....

شاهین پنج‌شنبه 28 اردیبهشت 1391 ساعت 14:16

ایشالله هم بایرن هم المان هر دو قهرمان شن.

جواد پنج‌شنبه 28 اردیبهشت 1391 ساعت 17:56

دیگه همینمون مونده که تو الیانس آرنا جام اروپا رو از دست بدیم
فکر کنم سکته رو بزنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد