وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

شواین اشتایگر:این سخت ترین فینال جام حذفی برای من است


به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ باستین شواین اشتایگر، ستاره باتجربه باشگاه بایرن مونیخ در صحبتهایی اعلام کرد که فینال جام حذفی آلمان مقابل بوروسیا دورتموند، سخت ترین فینال جام حذفی ای است که در آن حضورداشته است

باواریایی ها شنبه شب مقابل شاگردان کلوپ قرار می گیرند تا قهرمان این فصل جام حذفی آلمان مشخص شود. شواین اشتایگر در انتظار دیدار سختی است و احساس می کند که اگر تیمش ، همان بازی ای که درمرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید به نمایش گذاشته بود را مقابل دورتموند انجام دهد، موفق خواهد بود.

شواین اشتایگر در صحبتهایی به کیکر گفت:« این سخت ترین بازی، در میان 5 فینال جام حذفی است که در آن حضور داشته ام. البته اگر ما با عشق و علاقه ،با ذهنیتی صحیح و با انگیزه کافی برای دویدن بازی کنیم، دقیقا مثل همان طوری که مقابل رئال بازی کرده بودیم، شکست دادن ما کار سختی خواهد بود.»

ماریو گومز هم از کیفیت بالای دورتموند خبر دارد. او دراین باره گفت:« برای ما مهم نیست که حریفمان چه تیمی است. ما واقعا می خواهیم که به این جام قهرمانی برسیم. حریف ما الان دورتموند است، سخت ترین حریفی که در المان بازی می کند .ما این را می دانیم. ولی بازی کردن مقابل ما هم کار آسانی نیست. فکر می کنم که ما می توانیم این بار، تیم برنده لقب بگیریم.»

نظرات 2 + ارسال نظر
b یکشنبه 24 اردیبهشت 1391 ساعت 09:10

توهم که هلاک شدی از بس زحمت کشیدی تو این فینال!!

محسن اشتایگر یکشنبه 24 اردیبهشت 1391 ساعت 21:51

شرمنده ام به خدا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد