وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

وایدنفالر: بازی بایرن مقابل دورتموند مثل رئال مقابل بارسلونا است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، رومن وایدنفالر دروازه بان کهنه کار دورتموند معتقد است بازی شنبه شب تیمهای دورتموند و بایرن مونیخ مانند بازی رئال مادرید و بارسلونا در اسپانیا است.

دو تیم دورتموند و بایرن مونیخ در طی دو فصل گذشته رقابت شانه به شانه ای بر سر قهرمانی بوندسلیگا داشته اند که هر دو قهرمانی به زرد پوشان دورتموند رسیده است ، این دو تیم پر افتخار آلمان اکنون بار دیگر باید در جام حذفی آلمان بر سر قهرمانی نبردی نزدیک داشته باشند.
رومن وایدنفالر دروازه بان با تجربه دورتموند در گفتگویی با کیکر میگوید: " این نبردی بین دو تیم هم سطح است ، هر دو تیم در فصل جاری به چیزهای بزرگی دست یافته اند. در این فصل بایرن به فینال لیگ قهرمانان رسیده است در حالی که تیم ما نیز قهرمانی بوندسلیگا را برای دومین بار پیاپی جشن گرفت."
" این بازی شبیه ال کلاسیکو میان رئال مادرید و بارسلونا است. ما بعد از چهار پیروزی پیاپی مقابل بایرن خود را برتر از آنها نمی دانیم  و همچنان احترام زیادی به برای بایرن مونیخ قائلیم. "
فینال جام حذفی آلمان شنبه هفته آینده در ورزشگاه اولمپیک برلین برگزار خواهد شد.
نظرات 3 + ارسال نظر
محسن اشتایگر سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1391 ساعت 21:34

شما خودتو باما مقایسه نکن شمافقط بوندسلیگاگرفتى ودیگه توخواب ببینى درضمن تیم قحط بود دو ث تیم تهتر مثال میزدى رئال سوسک کردیم بارسا هم که .....

محمد_13 چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 ساعت 09:57

لابد شما بارسلونا هستید؟!!

محسن اشتایگر چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 ساعت 10:27

باز میگفت بارسا یا رئال مثل بایرنن یه چیزى . ولش کن محمد جان گناه دارن اخه جوجه اردک ها هم آرزودارن بزار تورویاهاشون خوش باشن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد