وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

روبن: اگر قهرمان یورو و چمپیونزلیگ شوم، از فوتبال خداحافظی میکنم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬این ستاره هلندی معتقد است قهرمانی در چمپیونزلیگ، بزرگترین افتخار باشگاهی در دنیاست اما در حال حاضر تنها به دیدار مقابل دورتموند در فینال جام حذفی فکر می کند.

آرین روبن، هافبک بایرن مونیخ، اعلام کرد در صورتی که در ماه های پیش رو قهرمانی در چمپیونزلیگ و یورو 2012 را تجربه کند، از دنیای فوتبال خداحافظی خواهد کرد.

این ستاره هلندی معتقد است قهرمانی در چمپیونزلیگ، بزرگترین افتخار باشگاهی در دنیاست اما در حال حاضر تنها به دیدار مقابل دورتموند در فینال جام حذفی فکر می کند.

او در گفتگو با نشریه کیکر گفت:" در حال حاضر تنها به فینال چمپیونزلیگ فکر می کنم؟ نه. این دیدار بزرگترین هدف ماست اما پیش از آن باید در فینال جام حذفی مقابل دورتموند قرار بگیریم. ما به دنبال همه جام ها هستیم.

بخواهم صادق باشیم، قهرمانی در چمپیونزلیگ بزرگترین هدف تیم ماست و همچنین بزرگترین هدف برای من، باشگاه و برای همه است.

اگر کسی بگوید که باید از بین جام حذفی و چمپیونزلیگ یکی را انتخاب کنم، بلافاصله قهرمانی در چمپیونزلیگ را انتخاب می کنم.

دو سال قبل، به همسر و مادرم قول دادم که اگر قهرمان چمپیونزلیگ و یورو 2012 شوم، فوتبال را کنار می گذارم."

نظرات 11 + ارسال نظر
مصطفی دوشنبه 18 اردیبهشت 1391 ساعت 18:08

قهرمانی چمپیونز لیگ رو که دو هفته دیگه همه بهت تبریک میگن ایشالا . اما قهرمانی یورو رو تو خواب ببینی داش .

فاضل دوشنبه 18 اردیبهشت 1391 ساعت 18:43

آره آقا مصطفی ،ایشالله قهرمان چمپیونز میشه،ولی تیمای آلمانی مقابل انگلیسی ها کارنامه ی خوبی ندارن ،۴شکست و ۱ برد که اگه فینال ۶۶ جام جهانی و سوپرجام اروپا ۲۰۰۱ مقابل لیورپول باختیمو اضافه کنیم که دیگه.....
البته ما دوبار باختیم و یک بار بردیم از انگلیسی ها که ایشالله اینبار قهرمانیم چون حق ماست

مهدی دوشنبه 18 اردیبهشت 1391 ساعت 19:43

من هم با آقا مصطفی موافقم
ولی یعنی چی خداحافظی می کنم؟؟

محسن اشتایگر دوشنبه 18 اردیبهشت 1391 ساعت 20:51

به آقا فاضل ایشاالله مشکلت حل شد? خوشحالمون کردى . روبن جان اولى باهات موافقم ولى یورو شرمندم تازه تا 2015 با ما قرارداد دارى وما بهت نیاز داریم

فاضل دوشنبه 18 اردیبهشت 1391 ساعت 21:00

راستش فاضل زیاد نمیخاد توضیح بده محسن جان ولی فعلا میتونه صحبت کنه ایشالله تا چند روز دیگه هم خوبه خوب میشه، منم خواهر زادشون هستم دارم حرفاشو میگذارم! ماشالله دیگه کل طایفه رو کرده بایرنی

کورش دوشنبه 18 اردیبهشت 1391 ساعت 21:14

حاجی واقعیه؟!نمیری!تو محلمون یه پسره بسکتبالیست ۱۵ ۱۶ ساله سر بازی سکته کرد مرد.خیلی ناراحت شدم.خر نشی یهو!!!
درسته من تازه این سایتو پیدا کردم ولی جون داداش زودتر خوب شو

مهدی دوشنبه 18 اردیبهشت 1391 ساعت 22:28

من یه چند روزی نبودم
برا کسی اتفاقی اتفاقی افتاده؟؟

MER3AD سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1391 ساعت 09:39

این که تا ۲۰۱۵ قرار داد بسته بود؟؟؟؟

MER3AD سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1391 ساعت 09:46

راستی این ورزشگاه المپیک اشتادیون واسه کدوم تیمه؟

هرتابرلین

شاهین سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1391 ساعت 12:23

خدا نکنه روبن جان.

محسن اشتایگر سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1391 ساعت 22:03

فاضل جان نکنه بینیتو عمل کردی ?

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد