وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

پر مرته ساکر به یورو 2012 می رسد

  

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ مدافع آلمانی آرسنال ابراز امیدواری کرد برای رقابت‌های یورو 2012 آمادگی خود را بازیابد.

این بازیکن به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه مچ پا به مدت سه ماه است که از ترکیب تیم لیگ برتری خارج مانده با این حال بسیار امیدوار است که برای حضور در تیم ملی آلمان در رقابت‌های یورو 2012 هیچ مشکلی نداشته باشد.

پر مرته ساکر اظهار داشت: من با بسیاری از پزشکان، فیزیوتراپ‌ها و مربیان در آلمان و انگلستان صحبت کرده‌ام و آنها نسبت به بهبود مچ پای من اطمینان دارند.

وی افزود: من 90 تا 95 درصد آماده هستم. در چهار هفته گذشته روند بهبود من رو به رشد بوده و کار سبک با توپ را هم آغاز کرده‌ام.

مرته ساکر 79 بار با پیراهن تیم فوتبال آلمان به میدان رفته است. وی در ماه فوریه 2012 دچار آسیب دیدگی شد و پای خود را به تیغ جراحان سپرد.

آلمان در گروه B رقابت‌های جام ملت‌های 2012 اروپا با تیم‌های هلند، پرتغال و دانمارک هم‌گروه است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد