وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رومنیگه: آلابا فروشی نیست

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کارل هاینس رومنیگه نایب رئیس باشگاه بایرن به سران بارسلونا گفت فکر خرید آلابا مدافع جوان باواریاییها را از سر بیرون کنند.

داوید آلابا مدافع اتریشی و ملی پوش تیم بایرن مونیخ پس از تعطیلات زمستانی در پست مدافع چپ به کار گرفته شد و توانست با نبوغ خود تحسین فوتبال دوستان را بدست آورد.

اخیرا گزارشهایی از اسپانیا به گوش میرسید که باشگاه بزرگ بارسلونا آماده است تا این بازیکن 19 ساله را با 12 میلیون یورو به خدمت بگیرد. اما سران باشگاه بایرن با قاطعیت اعلام کردند قصد ندارند این بازیکن را به فروش برسانند.

کارل هاینس رومنیگه نایب رئیس باشگاه بایرن در گفتگویی با Kurier گفت:" ما قصد نداریم هیچ بازیکنی را بفروشیم. این تنها مخصوص آلابا نیست بلکه در مورد بازیکنانی که در آینده نقش کلیدی در باشگاه بایرن ایفا خواهند کرد نیز هست."

داوید آلابا نیز از اینکه باشگاهی مانند بارسلونا به دنبال او است ابراز خوشحالی کرد اما تایید کرد از اینکه در کنار یوپ هاینکس و شاگردانش قرار دارد خوشحال است.

آلابا در گفتگویی به خبرنگاران گفت:" این افتخار و رویایی بزرگ است که بارسلونا به دنبال من است اما من از اینکه در بایرن هستم بسیار خوشحالم."

آلابا به خاطر سه کارته شدن در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان مقابل رئال مادرید از همراهی تیمش در فینال محروم است.


نظرات 2 + ارسال نظر
محسن اشتایگر یکشنبه 17 اردیبهشت 1391 ساعت 20:33

دوستان قرارداد آلابا تا کیه ?

کورش یکشنبه 17 اردیبهشت 1391 ساعت 20:50

تا ۲۰۱۵

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد