وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هاینکس:‌ از برد پرگل بایرن خوشحالم، از سقوط کلن ناراحت

  

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ گفت از برد پرگل تیمم خرسندم اما متاسفم که حریفی قدیمی به دسته دوم سقوط کرد.

به نقل از سایت باشگاه بایرن مونیخ، یوپ هاینکس روز گذشته با کسب پیروزی 4 بر یک در خانه اف.ث.کلن، عنوان نایب قهرمانی بوندسلیگا را برای باوارایی‌ها به ارمغان آورد. مربی 66 ساله که سرخ‌پوشان را به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسانده و قراراست 30 اردیبهشت با روبرتو دی متئو در جدال آلیانس آرنا بر سر کسب قهرمانی قاره سبز، رقابت کند، اظهار داشت: خوشحالم با بردی پرگل مقابل اف.ث.کلن پیروز شدیم و به کار خود در لیگ خاتمه دادیم. اما متاسفم که در سایه این نتیجه، کلن، رقیب دیرینه بایرن به دسته دوم سقوط کرد. می‌توانم درک کنم اکنون کلنی‌ها چه لحظات سختی را تجربه می‌کنند.

او ادامه داد: فکر می‌کنم این بازی به خوبی بیانگر عملکرد درخشان بایرن در خلال فصل بود. تیم من در هفته‌های اخیر خیلی سخت و با انگیزه کار کرد. حتی در بوندسلیگا هم که با وجود برتری بروسیادورتموند ‌بخت قهرمانی از دست رفت، خوب کار کردیم.

در این دیدار توماس مولر، مهاجم ملی‌پوش و جوان باوارایی‌ها پس از مدت‌ها دوری از فرم ایده‌ال، خوش درخشید و دو گل در دقایق 35 و 85 زد. همچنین پدرو گرومل، بازیکن خط دفاع کلن و آرین روبن 54 زننده گل‌های دیگر مونیخی‌ها در این مصاف بودند.

در مقابل میزبان تک گل خود را توسط میلیو نوواکویچ در دقیقه 63 به ثمر رساند.

تیم تحت امر هاینکس با کسب 73 امتیاز پس از بروسیادورتموند (قهرمان فصل) 81 امتیازی عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کرد.

نظرات 1 + ارسال نظر
کورش یکشنبه 17 اردیبهشت 1391 ساعت 14:14

زده ترکونده بعد میگه حیف شد!چلسیرم که بردیم همینو بگو!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد