وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ونگر:‌ بوندسلیگا هم سطح لیگ برتر است

  

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ ‌سرمربی فرانسوی آرسنال پیش بینی کرد با جذب دومین لژیونر آلمانی، شاگردانش جایگاه مطلوبی در فصل آینده لیگ برتر خواهند داشت.

به گزارش دیلی‌میل، آرسن ونگر در فصل ۲۰۱۲-۲۰۱۱ دو ملی‌پوش آلمانی برای لندنی‌ها جذب کرد.

او ابتدای فصل پر مرته‌ساکر، مدافع بلندقامت و ملی‌پوش وردربرمن را بخدمت گرفت و هفته قبل نیز پس از مدتی مطرح بودن موضوع جذب لوکاس پودولوسکی، آخرین مراحل عقد قرارداد، مهاجم ۲۵ ساله اف.ث.کلن را انجام داد.

ونگر روز گذشته در این مورد اظهار داشت: در لیگ برتر ملیت، موضوعی تعیین‌کننده و سرنوشت‌ساز نیست. فکر می‌کنم مرته ساکر و پودولوسکی در فصل بعد خیلی خوب بدرخشند و برای آرسنال مفید واقع شوند.

مربی ۱۵ سال گذشته لندنی‌ها افزود: نگرش این دو ستاره آلمانی، مثل اکثر بازیکنان ژرمنی به روحیات حاکم بر اینجا بسیار نزدیک است. حتی می‌توانم ادعا کنم که لیگ فوتبال آلمان از نظر قوای جسمانی مثل لیگ برتر انگلیس، بسیار سنگین و در یک سطح است.

او ادامه داد‌:‌ البته در این بین، زبان انگلیسی نقش مهمی دارد. این دو به انگلیسی آشنا هستند و خیلی سریع معلومات زبانی خود را تکمیل خواهند کرد. ضمن آنکه اکثر بازیکنان آلمانی مسلط به انگلیسی هستند و وقتی به جزیره می‌آیند به راحتی با دیگران ارتباط برقرار می‌کنند. از این رو می‌بینیم که همواره موفق هستند و می‌درخشند.

به اعتقاد این مربی فرانسوی، ستارگانی همچون یورگن کلینزمن، دتمار هامان، روبرت هوت، مارکوس بابل، میشائیل بالاک و… با برخورداری از این خصوصیات در گذشته با حضور در لیگ برتر موفق عمل کردند.

نظرات 2 + ارسال نظر
کورش یکشنبه 17 اردیبهشت 1391 ساعت 14:04

لیگ آلمان از ایتالیا و اسپانیا که بهتره معلومه.و حداقل از نظر سازنده بودن از انگلیس بهتره.تو انگلیس فقط هی بازیکن خارجی میخرن.تازه دروازه بانای انگلیس شب ادراری دارن!و یه چیز دیگه اینکه باشگاه هایی که باعث بشن دروازه بان تیم ملی بشه دیوید جیمز باشگاه نیستن oh yeah!

محسن اشتایگر یکشنبه 17 اردیبهشت 1391 ساعت 16:34

ونگر همیشه منطقی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد