وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گومز: بایرن برای قهرمانی به فینال رفته است

  

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ مهاجم باشگاه بایرن‌ مونیخ اعلام کرد که هم تیمی‌هایش مصمم‌اند تا در دیدار نهایی لیگ قهرمانان مقابل چلسی به پیروزی برسند. 

ماریو گومز مهاجم بایرن‌ مونیخ درباره دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل چلسی گفت: ما به فینال رسیده‌ایم تا پیروز شویم و برایمان فرق نمی‌کند که چلسی فصل خوبی و یا بدی را پشت سر گذاشته است. اگر از من بپرسید که چه کسی برنده می‌شود، می گویم که همه چیز 50 ـ 50 است.

وی سپس به دیدار نهایی جام حذفی آلمان مقابل بروسیا دورتموند اشاره کرد و گفت: ما همه تلاشمان را می‌‌کنیم که در هر دو فینال به پیروزی برسیم. ممکن است دورتموند در چهار بازی گذشته مقابل ما پیروز شده باشد، ولی فینال در یک زمین بی‌طرف برگزار می‌شود. ما یا در این مسابقه پیروز می‌شویم و به قهرمانی می‌رسیم و یا همه چیز را از دست می‌دهیم. با این حال مصمم هستیم که نخستین جام خود در فصل جاری را کسب کنیم.

این مهاجم آلمانی در حال حاضر با اختلاف یک گل نسبت به کلاس یان هانتلار مهاجم شالکه در صدر جدول گلزنان رقابت‌های بوندسلیگا حضور دارد. با این حال وی معتقد است که افتخارات فردی برای او اهمیتی ندارد. گومز گفت: وقتی که در ابتدای فصل روی نیمکت می‌نشستم هیچ وقت به کسب عنوان آقای گلی فکر نمی‌کردم. پیش از این یک بار این عنوان را کسب کرده بودم. البته مسلم است که دوست دارم گل بزنم، اما هیچ دوئلی بین من و هانتلار وجود ندارد. دوست ندارم که همیشه در محوطه جریمه بمانم و منتظر فرصت گلزنی باشم.

بایرن‌ مونیخ در حال حاضر با 70 امتیاز در رده دوم جدول بوندسلیگا حضور دارد و دیگر از شانسی برای قهرمانی در این رقابت‌ها برخوردار نیست. این تیم روز 12 می (23 اردیبهشت ) در دیدار نهایی جام حذفی آلمان مقابل بروسیا دورتموند قرار خواهد گرفت و یک هفته‌ بعد در فینال لیگ قهرمانان به مصاف چلسی می‌رود. 

نظرات 9 + ارسال نظر
فاضل شنبه 16 اردیبهشت 1391 ساعت 12:10

دوستان سلام،واسم مشکلی پیش اومده دیگه نمیتونم بهتون سربزنم،تو این مدت چیزای زیادی ازتون یاد گرفتم،خیلی وقتا شاید چیزی گفتم ناراحت شدین دیگه شرمنده حلال کنین،آقا محسن امیدوارم همیشه سلامت باشینو شاد شاد! به امید قهرمانی بایرن در اروپا و حذفی!
خداحافظ

شاهین شنبه 16 اردیبهشت 1391 ساعت 13:06

همه می خوان بایرن قهرمان شن.
ببینم اقا فاضل مگه کجا می خوای بری؟

محسن اشتایگر شنبه 16 اردیبهشت 1391 ساعت 13:35

فاضل جان چه مشکلیه که نمیتونی به اینتر نت سر بزنی شوخی نکن دیگه دپرس شدم پس قرارمون بعد از یورو چیشد میخاستی بیای پیشم .

MER3AD شنبه 16 اردیبهشت 1391 ساعت 14:33

آخی
من که خیلی ناراحت شدم
آقا فاضل اگه با کامپیوتر نمیتونی بیای میتونی با موبایل بهمون سر بزنی که
حیففففففف

mahsa شنبه 16 اردیبهشت 1391 ساعت 15:22

معلومه مشکل بزرگیه....خلاصه ما همیشه به یادتیم!!!
اگه تونستی حتما سر بزن...داداش محسن خیلی نارحت میشه
نه پس!!!رفتین فینال تو آلیانز ببازین!!!وای دوباره ترس تموم وجودمو فرا گرفت....
راستی یه سوال فینال رفت و برگشته یا فقط یه بازیه؟!!

محسن اشتایگر شنبه 16 اردیبهشت 1391 ساعت 16:58

اصلا نترس ما هستیم . ببین مهسا جان سوالت ایراد داره خودت اول میگی نه پس تو آلیانز ببازین و بعد میگی آیا فینال تک بازیه یا رفتو برگشته . تک بازیه عزیز . جای خالی فاضل هیچ وقت پر نمیشه ولی در نبود اون شما رو دارم غم ندارم

مصطفی شنبه 16 اردیبهشت 1391 ساعت 17:11

داش فاضل هرجا باشه ما دوسش داریم. امیدوارم زودتر به جمع ما برگرده.
بچه ها میدونید مشکل فاضل چیه؟
.
..
...
....
.....
......
خب سه کارته شده دیگه عین بادشتوبر و آلابا . به بازی فینال نمیرسه اما بازیهای بعدی رو هست
شوخی کردم گفتم یه چیزی بگم جو عوض بشه.

کورش شنبه 16 اردیبهشت 1391 ساعت 19:53

آی شیکمم!

محسن اشتایگر یکشنبه 17 اردیبهشت 1391 ساعت 16:39

شوخی باحالی بود دمت گرم مصطفی جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد