وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کلینزمن:‌ آلمان می‌تواند با قهرمانی از یورو ۲۰۱۲ بازگردد

  

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ گلزن، کاپیتان و سرمربی اسبق آلمان معتقد است تیم کشورش می تواند به مقام قهرمانی جام ملت‌های ۲۰۱۲ اروپا برسد.

به نقل از فرانکفورترروندشاو، یورگن کلینزمن اظهار داشت: امیدوارم تیم ملی آلمان بتواند به آنچه که استحقاقش را دارد، در یورو 2012 برسد. به باور من هم اکنون ما تیمی در اختیار داریم که قدرت‌ بیشماری دارد. تیمی که می تواند باکسب قهرمانی از یورو 2012 بازگردد.

کلینزمن که در جام‌های جهانی 1990، 1994 و 1998 تیم کشورش را همراهی کرد، در جام جهانی 2006 به عنوان مربی،‌ ژرمن‌ها را به مقام سوم رساند.

این چهره 47 ساله افزود: فکر می کنم اکنون تیم ملی آنقدر قدرت دارد که می تواند مقابل هر حریفی قرارگرفته و برای بازیکنانش فرقی نکند مقابل اسپانیا قرار می گیرند یا این که با هر قدرت توانمند دیگری بازی می کنند.

به اعتقاد این ستاره، همکاری‌اش با یواخیم لو، دستیارش در رقابت‌های جهانی 6 سال قبل و سرمربی کنونی منجر به کسب مقام سومی پس از ایتالیا و فرانسه شد.

او عنوان کرد: یواخیم لو فقط یک دستیار عادی برایم نبود. بلکه یک دوست واقعی به شمار می رفت. ما ساعت‌ها می نشستیم و در مورد مباحث کاری تبادل نظر می کردیم.

آلمان اولین مسابقه خود را یورو 2012 که به میزبانی مشترک لهستان و اوکراین انجام خواهد شد،‌ در تاریخ 19 خرداد مقابل پرتغال انجام خواهد داد.

نظرات 2 + ارسال نظر
نواب شنبه 16 اردیبهشت 1391 ساعت 09:29

عزیزم شک نکن المان قهرمانه کی میتونه جلو همچین بازیکنایی که المان داره دووم بیاره همه زانو خوهند زد زنده باد یواخیم لوو-درود بر پر افتخارترین تیم اروپا المان کبیر.زنده باد ژرمنی....و دیگر هیچ....

b شنبه 16 اردیبهشت 1391 ساعت 13:46

وای عزیزم فدات بشم الهی.بله اگه حقمون رو بالا نکشند بعضیها البته ما قهرمانیم.هورا درود برکلینزی و هر که قلبش برای المان میتپه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد