وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اطمینان بکن بائر از تمدید قرارداد آرین روبن

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بکن بائر ، مرد افسانه ای ژرمن ها تأکید کرد که ستارۀ هلندی برای بایرن از اهمیت زیادی برخوردار است و بر این باور است که آرین روبن قرارداد خود را با باواریایی ها تمدید خواهد کرد.

بکن بائر در این خصوص به خبرگزاری بیلد گفت : "روبن می داند که چه چیزی در بایرن انتظار او را می کشد. به همین دلیل من انتظار دارم او قرارداد جدیدی به امضا برساند. این امر به نفع هر دو طرف می باشد."

قیصر فوتبال آلمان در ادامه افزود : "من می دانم که روبن از دست من عصبانی است ، زیرا من از او انتقاد کردم ، اما این نظر مثبت من را در مورد او تغییر نمی دهد. من یک هوادار بزرگ روبن هستم. تا زمانی که شیوۀ بازی ما در کناره ها می باشد ، حضور او در سمت راست برای ما ضروری است ، درست به مانند فرانک ریبری در سمت چپ. سبک کلی بازی ما از ویژگی های خاص این دو بازیکن بنا شده است. روبن در سال های گذشته گل های تعیین کنندۀ زیادی به ثمر رسانده است."

قرار داد آرین روبن تا ژوئن 2013 اعتبار دارد.

نظرات 8 + ارسال نظر
محسن اشتایگر چهارشنبه 13 اردیبهشت 1391 ساعت 10:57

جون مادرت تمدید کن

فاضل چهارشنبه 13 اردیبهشت 1391 ساعت 12:12

حالا دیدی محسن جان!(در جواب قسمت قبل)
قیصر همیشه بجا و درست صحبت میکنه، اگه ازش انتقادی هم کرده حتما درست بوده،مطمئن باشین بکن بائر بیشتر از من و شما طرفدار بایرنه و صلاح تیمو بهتر میفهمه!
دیگه نبینم کسی بخاطر یه بازیکن اونم غیر آلمانی بیاد به پایه های تیم اصل تیم ریشه ی تیم احانت کنه ها
فقط بکن بائر

محمد_13 چهارشنبه 13 اردیبهشت 1391 ساعت 12:26

خواهشاً تو بحث باشگاهی این تعصبات آلمانی و غیر آلمانی رو بذارین کنار.

این حرف ها رو بذارین برای جام ملت های اروپا.

شاهین چهارشنبه 13 اردیبهشت 1391 ساعت 12:38

ببینم اقا فاضل طوری حرف میزنی که انگار دست راست قیصری.یعنی چی بازیکن غیر المانی!! ما همگی یک تیم هستیم می فهمی یک تیم.نباید بین بازیکنانت المانی و غیر المانی فرق گذاشته بشه.ی چیزی رو خوب بدون در حال حاظر همین غیر المانیها باتعصب تر و موثرتر از المانی بازی می کنند.همین ریبری میبینی باتعصب ترین بازیکن بایرنه از اول فصل تا الان با تعصب تر از همه بازی کرده.
ریبری و روبن اگر در تیم نباشن بایرن هیچ هیچ می فهمی؟نه دیگه نمی فهمی.برای من فقط و فقط موفقیت بایرن مهمه.کار ندارم چه بازیکنانی تو تیم باشن حالا چه بومی چه غیر بومی.کسی که هوادار یک تیمه باید اون تیمو بخاطر خودش دوست داشته باشه نه بخاطر بازیکنانش.تو با این حرف زدنت داری فرق می ذاری دیگه.پیشنهاد میکنم بهت ترز فکر کردنتو عوض کنی وگرنه هیچ وقت ی بایرنی نیستی ادمهای امثال تو هم همینطور.در کل بازم میگم من بایرن و بخاطر اینکه بایرنه دوست دارم نه بخاطر بازیکناش.چون بازیکنانان میان و میرن ولی این باشگاه که میمونه.
حالا فکر نکنی می خوام از اون اقا افشینه دفاع کنم نه این حرفای خودمه.

فاضل چهارشنبه 13 اردیبهشت 1391 ساعت 12:45

محمد آقا اصلا منظورمو نفهمیدی،بایرن یه باشگاه آلمانی هستش ،اونوقت بعضی ها پیدا میشن بخاطر یه بازیکن هلندی همیشه مصدوم که داره واسمون ناز میکنه هر چه از دهنش در میاد به اسطوره آلمان میگه،بایرن اگه باشگاه بزرگیه الان که بزرگ نشده از زمان قیصر بزرگ شده ،حالا چون ماها بازیشو بیاد نداریم باید هر چه دلمون خاست بهش بگیم

فاضل چهارشنبه 13 اردیبهشت 1391 ساعت 12:57

اتفاقا آقا شاهین طرز فکر شما اشتباهه،درسته بایرن یه باشگاهه و میتونه از هرکجا بازیکن بگیره،ولی من همیشه به بایرنی افتخار میکنم که در ترکیب یازده نفرش ۷ بازیکن آلمانی هستش،پس مثل رئال یا آرسنال خوبه فقط ۲ بازیکن بومی دارن ،کمتر کسی پیدا میشه طرفدار بایرن باشه ولی آلمان نه! بخاطر این همیشه دوست داره در کنار موفقیت بایرن ،آلمان هم موفق باشه! اگه بایرنی ها کلا باشگاههای آلمانی مثل شما فکر میکردن الان آلمان مثل انگلیس و هلند و حتی همین اسپانیا خواب قهرمانی جهان و اروپا رو هم نمیدید! بازیکن خارجی خوبه ولی مثل الان فقط ۴یا فوقش ۵ بازیکن تو ترکیب اصلی!
این نظر منه ،

محسن اشتایگر چهارشنبه 13 اردیبهشت 1391 ساعت 14:51

دوستان هدف همه ما موفقیت بایرن و آلمانه بهم احترام بزاریم

جواد چهارشنبه 13 اردیبهشت 1391 ساعت 15:15

هر کسی برای بایرن خوب بازی کنه قابل احترامه
چه آلمانی چه غیر آلمانی
منظور فاضل هم احترام به بزرگان بایرنه .حالا هر نظری هم بدن از سر دلسوزیه نه عناد ودشمنی
یه خورده تحمولمون رو بیشتر کنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد