وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ماریو گوتزه: پاسخ اعتماد لو را در یورو می دهم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ ماریو گوتزه، ستاره جوان دورتموند، امیدوار است بتواند در رقابت های یورو 2012، پاسخ اعتماد یواخیم لو را بدهد.

سرمربی ژرمن ها به تازگی اعلام کرد که گوتزه می تواند در رقابت های یورو 2012 چیزی بیش از یک بازیکن جانشین باشد و  این ستاره جوان نیز اظهار امیدواری کرد که نقش مهمی در تیم ملی کشورش بازی کند.

او در گفتگو با نشریه بیلد گفت: "البته واضح است که این صحبت های سرمربی انگیزه زیادی به من می دهد. من تمام تلاشم را خواهم کرد تا پاسخ اعتماد او را بدهم."

این بازیکن 19 ساله در رقابت های این فصل، به دلیل مصدومیت 4 ماه از میادین دور بود  اما این هفته به ترکیب تیمش برگشت و در پیروزی 5-2 مقابل کایزرسلاترن، بازی تاثیرگذاری ارائه داد.

"مهمترین مسئله بازگشت به ریتم سابق است. به همین دلیل باید روی حرکات انفجاری، تکل ها و کنترل توپ سخت تر کار کنم."

نظرات 4 + ارسال نظر
مهسا چهارشنبه 13 اردیبهشت 1391 ساعت 04:20

گوتزه هم بازیکن خیلی خوبیه...فقط امیدوارم بایرن نیاد چون استعدادش کور میشه!!!

نواب چهارشنبه 13 اردیبهشت 1391 ساعت 09:09

من اگه جای یواخیم لوو بودم واقعا گیج می شدم واقعا از بین این همه بازیکن کیو باید بازی بده من که گیج شدم زنه باد المان زنده باد ژرمنی زنده باد ماریو عزیز....و دیگر هیچ.......

نواب چهارشنبه 13 اردیبهشت 1391 ساعت 09:10

من اگه جای یواخیم لوو بودم واقعا گیج می شدم واقعا از بین این همه بازیکن کیو باید بازی بده من که گیج شدم زنده باد المان زنده باد ژرمنی زنده باد ماریو عزیز....و دیگر هیچ.......

جواد چهارشنبه 13 اردیبهشت 1391 ساعت 15:20

خدا رو شکر از سالهای خیلی خوب فوتبال آلمانه که توش وفور بازیکن خوب و جوان و با استعداد هست مثل ماریو گوتزه
امسال برای آلمان خوب بودن کافی نیست بلکه باید فوق العاده باشی تا به تیم ملی دعوت بشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد