وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

دانته : بازی کردن در کنار شواینی لذت بخش است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، دانته ، بازیکن مورد علاقۀ هواداران مونشن گلادباخ ، معتقد است با پیوستن به باشگاه بایرن مونیخ در مسیر درستی قرار گرفته است. شما می توانید مصاحبۀ او را در ادامۀ مطلب بخوانید.

با پایان فصل ، زمان حضور شما در مونشن گلادباخ هم به پایان می رسد. چه احساسی دارید ؟

ترک کردن مونشن گلادباخ باعث اندوه و ناراحتی است. این واضح است که احساس خوبی نیست ، اما برای اولین بار بعد از ماه جولای همه چیز تغییر خواهد کرد. سپس من بسیار خوشحال خواهم شد.

همان هنگامی که شما کار خود را در بایرن شروع می کنید ؟

این یک گام مهم در زندگی حرفه ای من می باشد. زمانی که من از تیم قهرمان بلژیک ( استاندارد لیژ در سال 2009 ) به مونشن گلادباخ پیوستم ، تیم در موقعیت دشواری قرار داشت. اما بوروسیا امروز یک باشگاه جذاب است و نگاه ها در مورد این باشگاه تغییر یافته. در آن زمان من اهداف بزرگی داشتم. می خواستم در آلمان بازی کنم ، در یکی از بهترین لیگ های اروپا حضور داشته باشم و بعد به یک باشگاه بزرگ بپیوندم. در حال حاضر هم با بایرن ، دیدی رو به جلو دارم.

در ادامۀ حرفۀ شما چه چیزی در راه است ؟

بازی برای بایرن ، شانس مرا برای حضور در تیم ملی برزیل افزایش می دهد. این بزرگترین رویای من است ، بزرگترین هدف حرفه ای من. اما همۀ اینها به طور موقت در ذهن من باقی خواهند ماند. قبل از اینکه با افکار دیگر برخورد کنم ،  یک چالش جدید در مونیخ در پیش روی دارم.

شما باید با هولگر بادشتوبر و جروم بواتینگ ، دو مدافع تیم ملی آلمان برای حضور منظم در میدان رقابت کنید...

من می دانم که رقابت بسیار سخت خواهد بود. بایرن بازیکنانی با کیفیت فوق العاده ای دارد و آنها هم بخشی از آن هستند. اینکه یک بازیکن به طور منظم به میدان برود کار آسانی نیست. آنچه که من انجام خواهم داد ، این است که خوب کار کنم و منتظر تصمیم سرمربی باشم. اما نمی توانم این واقعیت را پنهان کنم ، که من می خواهم بازی کنم و با توجه به این رقابت می کنم.

شانس بایرن مونیخ در فینال لیگ قهرمانان با دانته افزایش می یافت. اگر یک نفر این پیغام را بخواند به این معنا است که احترام زیادی برای شما قائل هستند...

بله ، چیزی بهتر از این وجود ندارد. من صمیمانه امیدوارم تا بایرن مونیخ قهرمان ، لیگ قهرمانان اروپا شود. این برای بوندسلیگا و فوتبال آلمان بسیار خوب می باشد. همچنین من می توانم در سوپر جام اروپا و جام باشگاه های جهان حضور داشته باشم. موفقیت در هر دوی این رقابت ها موفقیت بزرگ بین المللی برای من با باشگاه باواریایی می باشد.

آنها واقعاً برای کسب قهرمانی گشنه هستند ؟

کسب عنوان قهرمانی ، بزرگترین انگیزه بازیکنان می باشد ، از جمله خود من. در بایرن من شانس فراوانی برای یک پیروزی واقعی دارم. من ترجیح می دهم تا برای کسب عناوین قهرمانی به خودم فشار بیاورم تا اینکه برای سقوط نکردن بجنگم. بنابراین قصد دارم همراه با هدف باواریایی ها ، سال های سال باقی بمانم.

وضعیت در بوروسیا مونشن گلادباخ متفاوت است ، چیزی به عنوان کسب افتخار نیست...

من در مونشن گلادباخ از همه مردم ، از مدیر ورزشی تیم ( مکس ابرل ) و از کوچکترین کارکنان باشگاه ، بسیار بسیار سپاسگزارم. این باشگاه یک فرصت بزرگ در مسیر حرفه ای من ایجاد کرد و باعث پیشرفت من شد و در حال حاضر به من اجازه می دهد تا به تحقق یک رویایم برسم. من یکی از بهترین پایگاه هواداران در آلمان را ترک می کنم ، جوی که همواره در خارج است استادیوم غیر قابل مقایسه است. اما زندگی ما از ورزش تشکیل شده است. من باید از شانس خود به بهترین نحو استفاده کنم.

آیا هواداران و مسئولان باشگاه مونشن گلادباخ تصمیم شما مبنی بر پیوستن به بایرن مونیخ درک کرده اند ؟

بسیاری از هواداران آن را در کرده اند. بسیاری از آنها هم به من تبریک گفته اند. آنها ناراحت بودند ، اما آنها برای من خوشحال هستند ، زیرا آنها می دانند من همه کاری برای تیم انجام دادم. من می توانم با سری برافراشته اینجا را ترک کنم ، چرا که ما هر آنچه را که باید بدست می آوردیم در زمانش به آن رسیدیم.

شاید هم بیشتر. مونشن گلادباخ در فصل آینده در مرحلۀ انتخابی لیگ قهرمانان اروپا حضور خواهد داشت.

در ابتدای فصل هیچکس این ایده را نداشت. من با خودم فکر می کردم که ما به مانند گذشته باید برای سقوط نکردن مبارزه کنیم. در حال حاضر من باشگاهی را ترک می کنم که از لحاظ ورزشی و مالی چالش های خوبی را پیش رو دارد. بوروسیا تمام مقدمات لازم برای ادامه رشد و پیشرفت را دارد.

آیا تیم می تواند جایگزینی برای شما پیدا کند ؟

بله ، مطمئنم. در حال حاضر بوروسیا مونشن گلادباخ برای بسیاری بازیکنان جهان بسیار جذاب است. ما در تمام طول فصل عالی فوتبال بازی کردیم و این تیم در سال آینده در لیگ قهرمانان حضور خواهد داشت. بسیاری از بازیکنان با استعداد این انگیزه را دارند تا به اینجا بیایند. علاوه بر این ، باشگاه پول کافی برای تقویت تیم دارد. وضعیت فعلی مالی این اجازه را می دهد تا آنها در این مورد اقدام کنند.

در بایرن مشتاقانه منتظر چه چیزی و یا چه کسی هستید ؟

شانس برای کسب قهرمانی های فراوان و باستین شواین اشتایگر ، که فکر می کنم یکی از بهترین بازیکنان فوتبال در جهان است. بازی کردن در کنار او لذت بخش خواهد بود.

نظرات 6 + ارسال نظر
ramin سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1391 ساعت 19:50

محسن اشتایگر سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1391 ساعت 22:34

خیلی ممنون شما لطف دارى

محمد_13 چهارشنبه 13 اردیبهشت 1391 ساعت 07:17

فقط خدا کنه اینم نشه یکی مثل ون بویتن.

ون بویتن هامبورگ کجا ، ون بویتن بایرن کجا!

نواب چهارشنبه 13 اردیبهشت 1391 ساعت 09:26

همینه بهترین هافبک دنیا رو همه دوست دارن بغلش بازی کنن---هافبکی که همه نقشی رو تو زمین بازی میکنه دفاع حمله مهاجم هافبک بال راست و چپ...و دیگر هیچ-----زنده باد المان و شوانی عزیز...و دیگر هیچ......

محسن اشتایگر چهارشنبه 13 اردیبهشت 1391 ساعت 11:02

نواب جان اینقدر ازمن تعریف نکن دیگه خجالتم نده

شاهین چهارشنبه 13 اردیبهشت 1391 ساعت 12:41

من که بازیهاشو ندیدم ولی میگن مدافع بدی نیست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد