وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بکن‌باوئر: شانس موفقیت بایرن و چلسی ۵۰ به ۵۰ است

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ اسطوره فوتبال آلمان گفت بایرن در دیدار نهایی لیگ قهرمانان در خانه با چلسی روبه‌رو می‌شود اما شانس برابری با حریف انگلیسی برای قهرمانی دارد.

فرانتس بکن باوئر در گفت‌وگویی با شبکه «پلاس 90» اظهار داشت: همه الان از امتیاز خانگی بایرن برای بازی فینال صحبت می‌کنند.‌ برای این بازی بایرن سفر نمی‌کند و در خانه خواهد ماند؛ اما باید در نظر داشت چلسی هم تیمی معمولی نیست. از نظر من شانس موفقیت بایرن و چلسی در ورزشگاه آلیانس‌آرنا 50 به 50 است.

وی که بعنوان مربی و بازیکن افتخار کسب مقام قهرمانی جهان را دارد، سال‌ها در نقش بازیکن،‌ مربی و رئیس بایرن انجام وظیفه کرده است. او پس از راهیابی باوارایی‌ها به دیدار نهایی لیگ قهرمانان به اختصار نقطه نظراتش را در این باره در مصاحبه‌ انجام شده این چنین بیان کرد:

آقای بکن باوئر، بایرن با غلبه بر رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یافت و حریف چلسی در جدال آلیانس آرنا شد. چقدر بخت قهرمانی به مونیخی‌ها می‌دهید؟

از نظر من شانس قهرمانی بایرن و چلسی 50 به 50 است.

اما بایرن که در خانه بازی می کند...

درست است. همه الان از امتیاز خانگی بایرن و میزبانی در آلیانس‌‌آرنا برای بازی فینال صحبت می‌کنند.‌ قبول دارم برای این بازی بایرن سفر نمی‌کند و در خانه خواهد ماند. حتی به شرایط محیطی اینجا نیز کاملا آشنا است. اما در نظر داشته باشید، چلسی هم تیمی معمولی نیست. این تیم توانسته بارسا قهرمان فصل گذشته اروپا را حذف کند. با توجه به شرایط کلی این دو تیم، من شانس موفقیت هر کدام را برابر با هم می‌بینم.

با وجود گذشت یک سال از حضور مانوئل نویر در بایرن، هنوز شاهدیم برخی گروه های هواداری علیه سنگربان ملی پوش موضع می‌گیرند و ظاهرا نسبت به انتقالش از شالکه به مونیخ،‌ اعتراض دارند. شما این موضوع را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

مانوئل در یک سال حضورش در بایرن، بازی های خوبی برای تیم انجام داده و بتدریج چهره محبوب دوستداران شده است. البته گاه و بیگاه شاهد برخی مخالفت‌ها هم علیه او هستیم. مخالفت‌هایی که خیلی هم وسیع نیستند. فکر می‌کنم چنین تعارض‌هایی با نویر در بایرن،‌ آن هم یک سال پس از حضورش در اینجا ، اکنون دیگر بی‌معنی است.

فکر می کنید در آینده این وضعیت ناخوشایند وجود داشته باشد؟

بطور قطع از شدت آن بازهم کاسته خواهدشد. احتمال می‌دهم در آینده همین مخالفت های اندک هم برطرف شود.

شما یکی از شخصیت‌های مهم فیفا و یوفا هستید. پیکارهای جام ملت‌های 2012 هم اکنون در پیش است. اما با توجه به بحث درگیری و کشته شدن تعدادی در اوکراین، بنظر می‌رسد مسائل سیاسی نزد یکی از دو میزبان یورو 2012 مساله ساز شده است. در این مورد چه نظری دارید؟

باعث تاسف است می‌بینیم و می‌شنویم در اوکراین مسائل سیاسی چنین جو پرالتهابی را بوجود آورده و روی یورو 2012 سایه انداخته است. در همه نقاط دنیا مردم خواهان جدایی سیاست از ورزش هستند. اما باعث تاسف است که در اوکراین برخی موضوعات سیاسی را با ورزش درهم آمیخته‌اند. به نظر من این کار یک نوع سو استفاده از ورزش است.

چه پیشنهادی دارید؟

زمان تا شروع مسابقات بسیار محدود است و تا دیر نشده دولت اوکراین باید در این زمینه مداخله کرده و راه‌‌‌حلی مسالمت‌آمیز چاره‌اندیشی کند و گرنه این موضوعات می‌تواند به اعتبار یورو 2012 لطمه وارد کند.

نظرات 7 + ارسال نظر
farshad دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 ساعت 20:11

کاملا درسته یه اشتباه کوچیک جام پر

محسن اشتایگر سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1391 ساعت 06:42

بایک اشتباه زحمات یک فصل هدر میره

MER3AD سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1391 ساعت 17:17

به جای روحیه دادن این حرفو میزنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

فاضل سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1391 ساعت 20:14

آقا مرصاد آلمانها نیازی به روحیه ندارن چون در بدترین حالت بمب روحیه هستن! بعدشم واقعا درست و بجا صحبت کرده قیصر

افشین سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1391 ساعت 20:26

اگر این قیصر دست از سر روبن برداره و اینقدر ازش انتقاد نکنه.هیچ کس نمیتونه مارو شکست بده.زمانی که قیصر از روبن انتقاد میکنه خیلی متنفر میشم ازش.بی شعور.
نمیشه که چون قیصره هر مزخرفی که دلش می خواد بگه.قیصر هست که هست باید احترام خودشو نگه داره نه اینکه از اعتبارو اسمش سو استفاده کنه و هرچی دلش می خواد بگه.انسانهای بزرگم باید حدو اندازهای خودشونو بدونند.

فاضل سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1391 ساعت 22:37

آقا افشین تند نرو، این بایرنی که الان واسه خودش نامو اعتباری داره از قیصر و گرد مولر و بقیه بازیکنان دهه ی هفتاد هستش که سه بار پشت هم فاتح اروپا شدن! وإلا الان ماهم طرفدار بایرن نبودیم،قیصر تمام صحبتاش حساب کتاب داره !

محسن اشتایگر چهارشنبه 13 اردیبهشت 1391 ساعت 11:06

درسته فاضل جان ولی نباید یه سره به یک بازیکن حمله کرد قیصراز مولر حمایت میکنه واسه همین از روبن انتقادمیکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد