وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

احتمال حضور فن بوتین در بازی مقابل چلسی کم است

  

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ بنابه گفته مسئول فنی بایرن‌مونیخ احتمال حضور مدافع بلژیکی باوارایی‌ها در دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل چلسی اندک است.

دانیل فن بویتن در بخش عمده فصل جاری با مشکل مصدومیت روبرو بوده است. این بازیکن 34 ساله از چند ماه قبل دچار مصدومیت جدی استخوان پا شد. وی امیدوار بود پس از گذر از دوره نقاهت طولانی، بتواند خود را به بازی‌های آخر فصل برساند. اما این خواسته با توجه به روند پیشرفت کند وی در تمرینات فیزیوتراپی تا به این لحظه تحقق نیافته است.

در این مورد یوپ هاینکس، سرمربی بایرن روز گذشته اظهار داشت: با توجه به رهایی  فن بویتن از مصدومیت این احتمال وجود دارد بتوانیم در دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا و فینال جام حذفی از وجود وی استفاده کنیم. البته احتمال حضور وی اندک است. باید منتظر تحولات تازه نزد وی در مدتی که از فصل باقی مانده باشیم.

مربی 66 ساله مونیخی‌ها که چهارشنبه شب گذشته توانست تیمش را در ضربات پنالتی در پایان دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید به برتری برساند تا در تاریخ 30 اردیبهشت سال جاری در دیدار نهایی در ورزشگاه آلیانس آرنا مقابل چلسی رویای قهرمانی در سر داشته باشد، ‌افزود: دانیل بازیکنی کاملا حرفه‌ای است. او با تمام وجود برای به موقع رسیدن تلاش می‌کند. ما نیز از این امر استقبال می‌کنیم. اما آنچه بیش از هرچیزی مهم است، حفظ سلامت او است که باید مراقب بود تا وی در این بین دچار مشکلی نشود.

نظرات 1 + ارسال نظر
MER3AD دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 ساعت 15:41

حیف شد دیگه!!! یه لایه خور اساسی رو از دست دادیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد