وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گومز: توان بالای بایرن را نشان دادیم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ مهاجم ملی‌پوش تیم فوتبال بایرن مونیخ گفت مقابل اشتوتگارت نشان دادیم از چه توان بالایی برخوردار هستیم.

به نقل از سایت بایرن، ماریو گومز شب گذشته در دیدار منجر به پیروزی 2 بر صفر تیمش مقابل اشتوتگارت از هفته سی و سوم بوندسلیگا زننده گل نخست باوارایی‌ها بود. گومز که در سال‌های 2003 تا 2009  برای اشتوتگارت توپ زد، چهارشنبه شب گذشته نیز در دیدار برگشت لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید 120 دقیقه حضور موثر در زمین داشت.

وی پس از برتری مقابل یاران سابقش اظهار داشت: پیروزی قاطع مقابل اشتوتگارت نشان داد که توان بدنی تیم چقدر بالا است. گویی چهارشنبه دیدار پر فشار و 120 دقیقه‌ای با رئال را انجام نداده است. بایرن مقابل اشتوتگارت خیلی خوب بازی کرد. ما تیم برتر میدان و لایق کسب برد بودیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه سه امتیاز این بازی به حساب بایرن ریخته شد. درست است شانس قهرمانی بوندسلیگا نداریم، اما برای ما مهم است که تا پایان فصل ریتم کسب برد خود را حفظ کنیم.

در جدال انجام گرفته یوپ هاینکس، مربی با تجربه مونیخی‌ها به برخی از نفراتی که چهارشنبه شب در دیدار با رئال به میدان رفتند، استراحت داد  و در عوض از بازیکنانی همچون رافینیا، تیموشوک، کنتنتو، پرانیچ، اوسامی و اولیچ استفاده کرد. با این حال مونیخی‌ها در دقایق 32 و 90 توسط ماریو گومز و توماس مولر گلزنی کردند.

نظرات 1 + ارسال نظر
heinz دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 ساعت 02:56 http://herbst.mihanblog.com

خداییش خیلی پر روئه. نقطه ضعف اساسی تیم بایرن خودشه
حتی اگه توپ جمع کن بایرن این حرفو میزد یه چیزی. امیدوارم زود تر بازنشسته شه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد