وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن در آستانه جذب میشل وایزر

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬باواریاییها به دنبال توافق با میشل وایزر ستاره 18 ساله تیم کلن برای تابستان جاری یا دست کم برای تابستان سال آینده هستند.

به گزارش کیکر بایرن به زودی با میشل وایزر قرارداد امضا خواهد کرد. باواریاییها ممکن تابستان امسال برای خرید او اقدام کنند یا شاید تابستان سال آینده او را به صورت آزاد به بایرن بیاورند.

تابستان سال گذشته میشل وایزر در تیم زیر 17 ساله های آلمان در رقابتهای جام ملتهای زیر 17 سال اروپا به عنوان مدافع راست به بازی گرفته شد. اما چند هفته بعد در جام جهانی زیر 17 سال به جای ماروین دوکش مصدوم وارد زمین شد و در پست وینگر راست بازی کرد. او اگر چه با تیم ملی آلمان در جام جهانی زیر 17 سال به مقام سوم رسید اما در پست جدیدش موفق شد در آن رقابتها 3 گل به ثمر برساند و 3 پاس گل هم بدهد و باعث شود تیم ملی آلمان رکورد گلزنی در یک تورنومنت را بشکند.

وایزر جوان در فصل جاری یکی از بازیکنان کلیدی تیم زیر 19 سال کلن محسوب میشود. او اولین بازی بوندسلیگایی خود با پیراهن کلن را در 25 فبریه مقابل لورکوزن به انجام رساند و با 17 سال و 310 روز سن جوانترین بازیکن تاریخ باشگاه کلن است که توانسته در تیم اصلی کلن بازی کند.

استعدادهای میشل وایزر با دنی آلوز مدافع تنومند برزیلی باشگاه بارسلونا مقایسه میشود با این تفاوت که او قادر است در پست مدافع میانی و وینگر نیز بازی کند. 

نظرات 4 + ارسال نظر
نواب یکشنبه 10 اردیبهشت 1391 ساعت 14:16

یه ستاره ی دیگه واسه یواخیم لو عزیز پیدا شد----قهرمانی های پی در پی در انتظار بهترین فوتبال جهان هست زنده باد المان-----زنده باد یواخیم لوو و زنده باد باواریا........و دیگر هیچ......

محسن اشتایگر یکشنبه 10 اردیبهشت 1391 ساعت 15:43

فلیپ لام جدید

علی ( میشائیل ) یکشنبه 10 اردیبهشت 1391 ساعت 15:51

من بازیشو تو جام جهانی زیر 17 سال دیدم خیلی خوب بازی میکنه
مقابل انگلیس هم یه پاس گل خیلی زیبا به صمد یسیل فوروارد تیم ملی داده بود

روح الله یکشنبه 10 اردیبهشت 1391 ساعت 17:05

من که فکر کنم اگر چشم نخوره برمه خوبی میشه اینشالله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد