وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هاینکس: عملکردی حرفه ای مقابل اشتوتگارت داشتیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ یوپ هاینکس مربی باتجربه بایرن مونیخ در صحبتهایی به تمجید از عملکرد حرفه ای شاگردانش در بازی مقابل اشتوتگارت که با برد 0-2 بایرن به اتمام رسید پرداخت

باواریایی ها دراین بازی به لطف گلهای ماریو گومز و توماس مولر به پیروزی رسیدند و هانس یورگ بوت آخرین برای آخرین بار درآلیانس آرنا در دروازه بایرن قرار گرفت.

درپایان این مسابقه هاینکس به تمجید از این دروازه بان باتجربه پرداخت.بوت درنظر دارد تا بعد از 4 سال حضور دربایرن در تابستان امسال برای همیشه کفش هایش را بیاویزد.

هاینکس دراین باره گفت:« بعد از صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا، تمرکز مجدد برروی رقابتهای بوندس لیگا برای شاگردانم کار آسانی نبود. هرچند که باید بگویم که آنها واقعا حرفه ای هستند و عملکرد آنها واقعا خوب بود؛ به ویژه آنهایی که به طور مرتب در ترکیب تیم قرار نمی گیرند.»

هاینکس درادامه صحبتهایش که در وب سایت رسمی بایرن منتشر شد گفت:« هر دو تیم درنیمه اول فرصتهایی داشتند. بوت در بازی خداحافظی اش با چندین مهار خوبی که داشت مانع از آن شد که از حریف عقب بیفتیم. »

دراین میان بوت درپایان این مسابقه از سران بایرن و هواداران این تیم به خاطر مراسم خداحافظی خوبی که برایش ترتیب داده بودند تشکر کرد و گفت:«چنین بازی ای بدون شک بی نظیر است. من الان درانتظار دو بازی فینال هستم؛ مثل سایر هم تیمی هایم.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد