وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن همچنان به دنبال هوودس

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ باشگاه بایرن مونیخ با اینکه هفته گذشته دانته مدافع تیم گلادباخ را به خدمت گرفت اما همچنان با وجود اعلام سران شالکه برای عدم تمایل به فروش هوودس، همچنان به دنبال این مدافع ملی پوش تیم شالکه است.

سران باشگاه بایرن مونیخ تابستان سال گذشته بدنبال بندیکت هودس بودند اما چون سران شالکه بعد از فروش مانوئل نویر به بایرن نخواستند دومین بازیکن کلیدی خود را نیز از دست دهند ، بایرن برای خرید این بازیکن ناکام ماند. 

اگر چه باشگاه شالکه در ژانویه امسال اعلام کرد حاضر است که پیشنهادات تیمهای مختلف برای جذب هوودس را بعد از مسابقات یورو 2012 بررسی کند اما اکنون به وضوح اعلام کرد که به هیچ وجه حاضر نیست کاپیتان تیم خود را به فروش برساند.

هورست هلدت مدیر ورزشی تیم شالکه گفت: " بندیکت بازیکن تیم شالکه است و هیچ تمایلی برای ترک تیمش ندارد. ما به فروش او فکر نمیکنیم. "

با این حال ،بدهی قابل توجه تیم شالکه و تعهدات قبلی این تیم در قبال پیشنهادات به نظر میرسد که هوودس را به بایرن نزدیکتر کند.

تیم بایرن مونیخ با امضای قرارداد با ژردان شکیری ستاره تیم بازل در ماه فبریه و اعلام پیوستن دانته مدافع میانی تیم گلادباخ در سه شنبه گذشته به شدت به دنبال تقویت تیم خود برای سال آینده است.

بندیکت هوودس کاپیتان تیم شالکه از سال 2001 در این تیم است و قراردادش با معدنچی ها تا سال 2014 اعتبار دارد.

نظرات 1 + ارسال نظر
محسن اشتایگر شنبه 9 اردیبهشت 1391 ساعت 16:14

حالا با خرید دانته موافقم میتونه ذخیره ی خوبی برا هوودس باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد