وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کاسیاس: باخت از بایرن به منزله مشت محکمی به صورت رئال است

  

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتبال رئال مادرید گفت باخت از بایرن مثل وارد شدن چندین سیلی به صورتمان بود که ما را گیج کرد.

به نقل از آس، ایکر کاسیاس اظهار داشت: به شکل بدی مقابل بایرن بازنده شدیم. چنان این باخت سنگین بود که گویی ضربات مشت حریف به صورتمان واردشده و همه رئالی‌ها را گیج و مبهوت کرده است.

این سنگربان 31 ساله یک روز پس از قبول شکست در دیدار با باوارایی‌ها در مرحله نیمه نهایی به اختصار چنین جملاتی را بر زبان آورد. وی افزود: من بازیکنی حرفه ای هستم. یاد گرفته ام همیشه با استفاده از تجربیات گذشته، به آینده نگاه کنم اما اکنون واقعا بخاطر این ناکامی مقابل بایرن، بی حس هستم.

او ادامه داد: باید در نظر گرفت تیم بخاطر فشار سنگین مسابقات قبلی، بخصوص دیدار ال‌کلاسیکو تمام توانش را در اختیار نداشت. در غیر اینصورت نباید اجازه می داد سرنوشت نبرد با مونیخی‌ها به ضربات پنالتی کشیده شود. چون روی این ضربات اصلا نمی توان حساب کرد.

نظرات 2 + ارسال نظر
امیرحسین جمعه 8 اردیبهشت 1391 ساعت 21:51 http://www.cloob-esteghlal.blogfa.com

سلام دوست عزیز وبلاگ پر محتواییی داری اگر با تبادل لینک موافقی منو به اسم کلوپ استقلالی ها لینک کن مممممنون

منم وبلاگ شما رو هم لینک کردم

یا علی

b شنبه 9 اردیبهشت 1391 ساعت 21:23

وای های.....!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد