وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

شواین اشتایگر:با نتیجه خوبی به فینال می‌رسیم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ هافبک تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان گفت: امشب با کسب نتیجه خوب در برنابئو به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه خواهیم یافت.

شواین اشتایگر در آستانه بازی امشب بایرن مونیخ مقابل رئال مادرید در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا با بیان اینکه مهم‌ترین بازی‌های فصل را تجربه می‌کند، گفت: با نتیجه خوبی به فینال خواهیم رسید.


وی ادامه داد: پس از آسیب دیدگی سخت کار کردم و این بازی‌ها انگیزه زیادی برای بهبودی به من داد.


هافبک تیم فوتبال بایرن مونیخ اظهار داشت: در مسابقات مهم زیادی به میدان رفته‌ام، اما این‌ها بهترین رقابت‌های فصل هستند. اکنون احساس بهتری دارم. امشب باید از دقیقه اول بهترین بازی خود را انجام دهیم.


شواین اشتایگر گفت: من همیشه در خصوص تیمم مسئولیت پذیر بوده‌ام و همه بازیکنان دیگر نیز همین طور بوده‌اند. تیم خوبی داریم و همه باید نقش خود را ایفا کنیم تا به پیروزی تیم در این مسابقه کمک کنیم.


وی در خصوص بازی در سانتیاگو برنابئو گفت: بازی در این ورزشگاه واقعا به من انگیزه می‌دهد و امشب جو عالی در یکی از بهترین ورزشگاه‌های جهان حاکم خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد