وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

جیوانی البر: دیدار در مادرید بسیار مهم است

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، جیوانی البر مهاجم سال های نه چندان دور بایرن، در نیمه نهایی لیگ قهرمانان 2001 موفق به گلزنی به رئال مادرید در برنابئو شده است در مورد بازی نیمه نهایی بایرن برابر رئال به مصاحبه با شبکه تی زد پرداخته است.

"رویای فینال هنوز برای بایرن زنده است. بایرن نتیجه خوبی در بازی رفت کسب کرد. دیدار رفت می توانست برای رئال نتیجه بسیار خوبی به ارمغان بیاورد اما بایرنی ها با تلاش امید را برای خود زنده نگاه داشتند."

او ادامه می دهد:" من در برزیل بازی را از طریق تلویزیون تماشا می کردم و پس از گل رئال مانند آن بود که سنگی از آسمان بر قلبم نشست و روی صندلی میخکوب بودم می خواهم فینال را بین بایرن و بارسلونا تماشا کنم، مونیخی ها برای این کار تلاش بسیاری کردند و موفق شدند در نهایت گل پیروزی را به ثمر برسانند. حالا آن ها باید در ورزشگاه بزرگ سنتیاگو برنابئو برای اتمام کار به میدان بروند جایی که شرایط آن را همه فوتبال دوستان می دانند."

البر از خاطره گلزنی خود در نیمه نهایی لیگ قهرمانان 2001 در برنابئو می گوید:" من با اتمسفر برنابئو آشنا هستم در آنجا انگار همه چیز یخ می زند. ما در نیمه نهایی 2001 توانستیم در این ورزشگاه پیروز شویم و من موفق شدم تنها 10 روز پس از عمل روی زانو در بازی حاضر باشم و گل هم بزنم در حالیکه کسی باور نداشت برای این بازی آماده شوم. پس از گل ما به خوبی توانستیم بازی را مدیریت کنیم."

نظرات 3 + ارسال نظر
مصطفی سه‌شنبه 5 اردیبهشت 1391 ساعت 17:12

هنوز اون بوسه به زانوی مصدومت که بعد از گل به رئال تو سانتیاگو زدی رو یادم نرفته قهرمان. ای کاش بودی و به تیم کمک میکردی.

جواد سه‌شنبه 5 اردیبهشت 1391 ساعت 19:09

آرزو دارم که یه روز یه مهاجم مثل تو رو دوباره تو تیم ببینم
درود بر تو

محسن اشتایگر چهارشنبه 6 اردیبهشت 1391 ساعت 00:17

گومز هستا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد