وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آشتی هوینس با رئیس باشگاه دورتموند

  

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدیر باشگاه بایرن مونیخ در آستانه دیدار برگشت تیمش با رئال مادرید با هانس یواخیم واتسکه همتای خود در بورسیادورتموند آشتی کرد.

 به نقل از روزنامه بیلد، در شرایطی که فردا شب (چهارشنبه) بایرن‌ مجبور به انجام دیدار برگشت خود در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در خانه رئال مادرید است،  روز گذشته «اولی هوینس» از طریق تماس تلفنی با «هانس یواخیم واتسکه» کسب عنوان قهرمانی فصل جاری را به مدیر زردپوشان تبریک گفت. هوینس 59ساله که در چند هفته گذشته مناقشات کلامی زیادی با واتسکه، نفر اول باشگاه دورتموند داشت، قبل از دیدار 13 روز قبل تیم‌های دو باشگاه برابر یکدیگر درگیری را به بالاترین حد رساند و از طریق گفت‌وگو با یک نشریه داخلی،حتی عنوان کرد قهرمانی فصل را به دوست دورتموندی‌اش، تبریک نخواهد گفت.


پس از انتشار این خبر، رئیس باوارایی‌ها موضوع تماس‌ خود را تایید کرد و از آشتی با مدیر دورتموند خبر داد.


وی گفت: من با عالی‌ترین مقام دورتموند تماس گرفتم و ضمن رفع سوء تفاهم‌های پیش‌آمده، قهرمانی تیم‌شان را در بوندس‌لیگا تبریک گفتم.


واتسکه نیز عنوان کرد: خبر تماسی که هوینس با من گرفت، حقیقت دارد. او صبح روز دوشنبه به من زنگ زد و شخصا بابت قهرمانی دورتموند به من تبریک گفت. این یک تماس دوستانه بود و بیشتر از این مایل نیستم درباره‌اش حرف بزنم.


تیم دورتموند شنبه شب پس از پیروزی 2 بر صفر مقابل بورسیامونشن‌گلادباخ در هفته سی و دوم بوندس‌لیگا و در فاصله دو هفته تا پایان فصل جاری، مقام قهرمانی اش را با کسب 75 امتیاز محرز کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد