وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هیتسفیلد: بایرن را در فینال لیگ قهرمانان می بینم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هیتزفیلد در گفتگویی با کانال تلویزیونی اسپورت 1 در مورد قهرمانی دورتموند و شرایط بایرن در لیگ قهرمانان می گوید.

هیتزفیلد با اشاره به دابل کردن یورگن کلوب در بوندسلیگا و تساوی با رکورد وی گفت:" من با قهرمانی دورتموند بسیار شاد شدم زیرا آن ها مطمئنا جشن بزرگی خواهند داشت کاملا از وضعیتی که شهر پس از قهرمانی دارد آشنا هستم و می دانم که هواداران احساس فوق العاده ای به بوروسیا دارند."

" دورتموند سزاوارانه قهرمانی را بدست آورد آن ها در هر دو بازی مستقیم بایرن را شکست دادند. یورگن کلوب و مارک سورک و هاینس یوآخیم واتسکه معماری فوق العاده را برای دورتموند طراحی کردند و با بازیکنان جوان خود نتایج خوبی را بوندسلیگا گرفتند. بایرن نیز این فصل بسیار خوب بود ولی عملکرد درخشان بوروسیا دورتموند مانع از قهرمانی مونیخی ها شد."

او در پاسخ به اینکه آیا کلوب می تواند تاریخ را تکرار کند و مانند هیتزفیلد که پس از دابل در بوندسلیگا قهرمانی در چمپیونزلیگ را بدست آورد گفت:" شاید تاریخ تکرار شود اگر دورتموند بتواند موفقیت های بین المللی را نیز داشته باشد برای آلمان نیز فوق العاده خواهد بود. موفقیت های اخیر بوروسیا و حذف زودهنگام از لیگ قهرمانان می تواند تجربه خوبی را برای عملکرد آن ها در اروپا برایشان به ارمغان بیاورد."

هیتزفیلد در مورد شرایط بایرن در لیگ قهرمانان اروپا و دیدار فوق العاده حساس چهارشنبه شب برابر رئال گفت:" در حال حاضر بایرن جزء چهار تیم برتر اروپا است و هرچند که کسب مقام دومی در بوندسلیگا نمی تواند برای آن ها رضایت بخش باشد ولی حضور موفق در اروپا تا حدودی آن ها را راضی می کند. تاریخ نشان داده است بایرن همواره مقابل رئال خوب بوده است."

" آن ها یک هدف بسیار مهم دارند و اگر این انگیزه را نداشتند مانند بارسلونا در ال کلاسیکو می شدند. شانس دو تیم برای پیروزی 50-50 است اما من حضور بایرن در دیدار نهایی را پیش بینی می کنم. 

اوتمار هیتزفیلد یکی از موفقترین سرمربی های تاریخ بوندسلیگا است او به همراه بوروسیا دورتموند در سال 97 و بایرن مونیخ در سال 2001 موفق شد تا قهرمانی در چمپیونزلیگ را بدست آورد این آخرین قهرمانی بایرن در این رقابت ها بود. او از سال 1991 تا 1997 سرمربی گری باشگاه بوروسیا دورتموند را در اختیار داشت و توانست در دو سال پیاپی 95-96 در بوندسلیگا دابل کند و سال 97 نیز زنبورها را به قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا برساند. 

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد_13 سه‌شنبه 5 اردیبهشت 1391 ساعت 07:49

آقای هیتسفلد خیلی مخلصیم ، ولی جان مادرت دیگه از بایرن تعریف نکن. چون سر هر دو بازی رفت و برگشت با دورتموند از بایرن تعریف کردی ، ولی بایرن تو هر دو تا بازی شکست خورد و قهرمانی پر پر شد. کلاً بیخیال ما شو.

علیرضا سه‌شنبه 5 اردیبهشت 1391 ساعت 09:17

ممد جان نزن این حرفو ... هیتسفیلد تکرار نشدنیه
من که عاشقشمممممممممممممم

محمد_13 سه‌شنبه 5 اردیبهشت 1391 ساعت 12:34

من که به هیتسفلد جسارت نکردم. فقط از حضور مبارکشون خواستم در مورد بایرن اظهار نظر نفرمایند تا شاید فرجی بشه. هرچند که دیگه کار از کار گذشته و نظر خودشو داد!!! خدا به دادمون برسه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد