وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بهترین داور 2011 ،‌ داور بازی برگشت با رئال شد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ویکتور کاسای ، داور مجارستانی برای قضاوت بازی چهارشنبه میان رئال مادرید و بایرن مونیخ در دور برگشت نیمه نهایی چمپیونزلیگ انتخاب شد .

این داور در روز 9 اکتبر 1975 متولد شده که اولین قضاوتش در دسته اول مجارستان را در سال 1999 انجام داد و سال 2003 بین المللی شد ، هر چند که در بازی دوستانه میان روسیه و یوگسلاوی در می 2002 اولین قضاوتش را داشت و حالا جزء داوران نخبه یوفاست . بسیاری او را درجه یک می دانند و قرار است در یوروی اوکراین و لهستان حاضر باشد .
در سال 2011 به عنوان بهترین داور جهان توسط کمیته بین المللی آمار و تاریخ ، بالاتر از هاوارد وب انتخاب شده و در طول دوران کارش مسابقاتی نظیر جام ملت های زیر 19 سال اروپا در سال 2005 ،‌جام جهانی زیر 20 سال کانادا در سال 2007 را تجربه کرده و در یورو 2008 نیز داور چهارم بود .
در همان سال ،‌ در المپیک پکن ،‌قضاوت بازی نیجریه و آرژانتین را به عهده گرفت اما اولین ورودش به بهترین سطح در جام جهانی آفریقای جنوبی بود که قضاوت بازیهایی نظیر برزیل - کره شمالی ،‌مکزیک - اروگوئه و ایالات متحده - غنا را در مراحل اولیه و آلمان - اسپانیا را در فینال به عهده داشت . مرحله بعدی در قضاوتش مربوط به سوت زدن فینال چمپیونزلیگ میان بارسا و یونایتد در ومبلی بود .
در این فصل در چمپیونزلیگ بازیهای آپوئل - ویسلا کراکوف را در مراحل اولیه ، بایرن - سیتی (2-0) ،‌بازل بنفیکا   و لورکوزن - چلسی را در مرحله گروهی و میلان - آرسنال را در مرحله یک هشتم سوت زده و داور بازی شالکه - توئنته در لیگ اروپا بوده است .
به جز بازی با  سیتی ،‌برای بایرن در مقابل اینتر میلان در فصل گذشته نیز قضاوت کرده بود که باواریایی ها 0-1 بودند . گل آن بازی را ماریو گومز زده بود . اتفاقا هر دو گل باواریایی ها مقابل سیتی با قضاوت داور مچار را هم ماریو گومز زده بود .
کاسای هرگز برای رئال قضاوت نکرده اما داوری بازیهای دیگر تیمهای اسپانیا را داشته است . اسپانیایی ها خاطرات خوشی از قضاوتش در نیمه نهایی جام جهانی مقابل اسپانیا دارند و در مراحل راهیابی به یورو 2012 هم برای جمهوری چک قضاوت کرد .

نظرات 2 + ارسال نظر
b سه‌شنبه 5 اردیبهشت 1391 ساعت 23:35

مبارک اسپانیایی ها!!!

fcrealmadrid.ir یکشنبه 11 آبان 1393 ساعت 19:37 http://fcrealmadrid.ir

سلام دوست عزیز. خسته نباشید
من مدیر سایت fcrealmadrid.ir هستم... خواستم پیشنهاد همکاری و تبادل بنر بندم
اگه با هم همکاری داشته باشیم برای هردو طرف خوبه و میتونه باعث پیشرفت هر دو سایت بشه
اگه مایل به تبادل بنر بودی خبرم کن!! خوشحال میشم......منتظرم

E-mail: arash.30r7@live.com
Site: fcrealmadrid.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد