وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هواداران مطمئن باشند در برنابئو خواهم بود

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، دو سال پیش بود که بایرن روزهای رویایی خود را سپری می کرد. بایرن در نیمه نهایی لیگ قهرمانان 2010 به مصاف لیون رفت و فرانک ریبری با دریافت کارت قرمز و محرومیت از سوی یوفا فینال برنابئو را از دست داد.

 به نقل از سایت رسمی بایرن؛ فرانک ریبری کاملا با انگیزه حذف خاطره عدم حضور در فینال برنابئو بدنبال راه یابی بایرن در بازی نهایی این فصل لیگ قهرمانان اروپا است.


ریبری در این مورد می گوید:" ما هنوز فینالیست نشده ایم. هنوز 90 دقیقه در مادرید پیش رو داریم و کار بسیار پیچیده است." او با اشاره به فینال برنابئو و غیبت خود در آن بازی به شوخی گفت:" هواداران مطمئن باشند که اینبار در برنابئو حاضر خواهم بود و در پایان بازی با هم تیمی هایم جشن صعود به فینال را برگزار خواهیم کرد.

نظرات 4 + ارسال نظر
MER3AD دوشنبه 4 اردیبهشت 1391 ساعت 16:02

تو میتونى...

فاضل دوشنبه 4 اردیبهشت 1391 ساعت 18:11

بنظر من کلیدی ترین جای این دوئل میتونه حضور اوزیل و خدیرا در تیم رئال باشه! بایرنی ها کاملا این دو رو میشناسن ،حتی بازی رفت درسته اوزیل بهمون گل زد اما نتونست او توانایی هاشو نشون بده و همینطور خدیرا! بایرن جنگ میانه ی میدان رو از رئال برده بود و بنظر من مهمترین عاملش حضور دو آلمانی در میانه ی زمین رئال بود!
دوستان نظرتون در این مورد چیه؟
آقا محسن شما نظرتون چیه؟

بابک دوشنبه 4 اردیبهشت 1391 ساعت 19:04

من از بچگی طرفدار این تیم بودم.آرزومه رئال رو بزنه(داداشم رئالیه.)/اگه خدایی نکرده؛گوش شیطون کر؛بازی رو باخت مجبورم از دست طعنه های داداشم آخر هفته خوابگاه بمونم

b سه‌شنبه 5 اردیبهشت 1391 ساعت 23:23

رفتن فینال که فایده نداره!پیروزی توفینال مهمه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد