وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بکن باوئر: تیم لوو بهترین تیم ملی تاریخ آلمان است

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، فرانتس بکن باوئر، اسطوره فوتبال آلمان درگفتگو با بیلد ام سانتاگ، به تمجید از تیم ملی آلمان پرداخته است.

او  در بخشی از این گفتگو پیغامی برای یواخیم لو،سرمربی کنونی ژرمنها اعلام کرده است.:« ما همیشه بازیکنان باکیفیتی در تیم ملی داریم ولی یوگی، تو بهترین تیم ملی تاریخ  آلمان را در اختیار داری. تو 23 بازیکن داری که در بالاترین سطح ممکن هستند.این چیزی است که تا پیش از این نداشته ایم.»

این درحالی است که قبل از انجام این مصاحبه یواخیم لو از بکن باوئر درخواست کرده بود که نگوید که این تیم ملی آلمان، تیمی شکست ناپذیر است. چرا که بکن باوئر بعد از موفقیت با تیم ملی آلمان در سال 1990 این عبارت را عنوان کرده بود و از همین رو کار هدایت ژرمنها برای جانشین او، برتی فوگتس بیش از پیش سخت شده بود. بکن باوئر دراین باره گفت:« این چیزی است که برتی هنوز مرا به خاطرش نبخشیده.»

بکن باوئر در مورد رقابتهای پیش روی یور2012 هم ابراز امیدواری کرد که شاهد تکرار دیدار فینال بین آلمان و اسپانیا باشیم؛ البته او معتقد است که این بار این ژرمنها هستند که جام را مال خود خواهند کرد.هرچند که او ابهاماتی هم دارد:« قطعا تیمهای دیگری هم هستند که حرفهای زیادی برای گفتن دارند.»

نظرات 4 + ارسال نظر
mahsa یکشنبه 3 اردیبهشت 1391 ساعت 17:16

of course....it is

kamyar یکشنبه 3 اردیبهشت 1391 ساعت 17:30 http://.www.fcbayernmunchen.blogfa.com

bya dash man ke nemitunam aks bezaram khoodet in khbaro beza
مرجع خبری رئال مادرید : اینده حمید التین توپ همچنان از رئال دور تر می شود . بازیکن ترکیه ای به ندرت در رئال بازی کرده و حالا از ایتالیا خبر می رسد که بایرن مونیخ و باشگاهی از لیگ انگلیس او را می خواهند .
به گزارش توتو ناپولی ، این بازیکن چند پسته امکان دارد به بایرن برگردد چرا که در رئال فقط 611 دقیقه بازی کرده است . بدین ترتیب بایرن حاضر است که با رقمی پایین ، این بازیکن را به خدمت بگیرد .

سلام کامیار جان
اینقدر سرم شلوغه که اندازه نداره
ولی یه روز میام با هم همه چیز رو بهت میگم
برای عکس گذاشتن باید عکس رو تو یه پنجره جدید باز کنی بعد بیای روی خود عکس همه اش رو سلکت کنی و کپی رو بزنی بعد بیای تو قسمت یادداشت جدید پیست کنی.

dexter یکشنبه 3 اردیبهشت 1391 ساعت 23:52

زنده باد قیصر

ka-z دوشنبه 4 اردیبهشت 1391 ساعت 11:54

آلمان سال1990بهترین تیم تاریخ فوتبال آلمان تا الان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد