وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

50 هزار یورو تاوان سیلی ریبری به روبن

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ یک نشریه پرمخاطب آلمان اعلام کرد باشگاه بایرن مونیخ فرانک ریبری را به خاطر نزاع در رختکن با ستاره هلندی جریمه مالی سنگینی کرده است.

خبرنگاران روزنامه بیلد با کمک منابع نزدیک خود به باوارایی‌ها کشف کردند مدیران بایرن تصمیم گرفتند بازیکن فرانسوی را بخاطر درگیری در رختکن میان دو نیمه بازی با رئال مادرید در لیگ قهرمانان 50 هزار یورو جریمه کند.

در این ارتباط مسئولان تیم مونیخی از دادن هرگونه توضیحی خودداری کردند و کارل هاینس رومینیگه، معاون باشگاه تنها به ذکر یک جمله اکتفا کرد: همه امور تیم را تحت کنترل داریم.

مطابق اخباری که گزارشگران نشریه آلمانی کسب کرده‌اند، روز گذشته هافبک فرانسوی جریمه شده در مقابل همه اعضا تیم و در حضور یوپ هاینکس، بابت سیلی که به صورت هم‌تیمی هلندی‌اش نواخت، عذرخواهی کرد.

این جریمه سنگین بخاطر اتفاقاتی بود که اواخر نیمه اول بازی منجر به پیروزی 2 بر یک مقابل کهکشانی‌های مادریدی رخ داد. در دقایق پایانی نیمه اول آن جدال، هنگامی که هاوارد وب، ‌داور انگلیسی بازی در پشت محوطه جریمه تیم تحت رهبری خوزه مورینیو، یک ضربه کاشته برای بایرن گرفت، ریبری بلافاصله پشت توپ قرار گرفت که آن را بزند. اما در این هنگام روبن از او خواست که ضربه را به وی واگذار کند. این درخواست باعث عصبانیت هافبک فرانسوی شد و او با نارضایتی اجازه داد کروس 22 ساله ضربه آزاد را بزند.

ستاره فرانسوی با این بهانه در وقت استراحت با روبن درگیر می‌شود و مشتی به صورت‌اش می‌زند که با کمک هم تیمی ها به این درگیری خاتمه داده می‌شود.

نظرات 4 + ارسال نظر
MER3AD شنبه 2 اردیبهشت 1391 ساعت 15:43

اووووووووووفففففف ریبری دعوا گیر ریبری دعوا گیر

محسن اشتایگر شنبه 2 اردیبهشت 1391 ساعت 16:22

وااای ی ی حاشیه!!!!!

مهسا شنبه 2 اردیبهشت 1391 ساعت 17:29

این ریبری چرا عبرت نمیگیره!!!
بچه پررو...

محمد_13 شنبه 2 اردیبهشت 1391 ساعت 17:31

دو برابر این جریمه رو باید برای سرمربی در نظر بگیرن ، تا از این به بعد مثل سیب زمینی رو نیمکت نشینه ، شاهد دعوای بازیکنانش باشه. اگر قبل از بازی برای ضربه ایستگاهی برنامه داشتند ، این اتفاق آبرو بر نمی افتاد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد