وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

دل بوسکه: نتیجه بازی رفت،ناعادلانه بود!

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ مربی تیم ملی اسپانیا معتقد است که نتیجه دیدار رفت دو تیم بایرن و رئال ناعادلانه بوده و رئال می تواند 2یا3 گل در بازی برگشت به بایرن بزند.

دل بوسکه سرمربی تیم ملی اسانیا معتقد است که رئال مادرید می تواند با پشت سرگذاشتن نتیجه دیدار رفتش مقابل بایرن مونیخ در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به بازی فینال این رقابتها راه یابد

در دیدار رفت این دو تیم که سه شنبه شب در آلیانس ارنا برگزار شد، باواریایی ها توانستند با دو گل ریبری و گومز با نتیجه 1-2 از سد رئال عبور کنند و دل بوسکه معتقد است که رئال شایسته باخت در آن بازی نبوده و انتظار دارد که شاگردان مورینیو در بازی برگشت، ورق را برگردانند.

دل بوسکه درصحبتهایی به کیکر گفت:« بازی بین تیمهای تاریخی می تواند همیشه برخلاف پیش بینی ها پیش برود. بازی بایرن- رئال بازی فوق العاده ای بود ولی اگر با تساوی به پایان می رسید، شاید عادلانه تر بود.»

سرمربی ماتادورها ادامه داد:« گل مسعوت اوزیل شانس زیادی را برای رئال ایجاد کرد؛ چرا که آنها پتانسیل تهاجمی فوق العاده ای دارند. به ثمر رساندن دو یا سه گل کاری است که رئال معمولا می تواند در بازیهای خانگی اش انجام دهد.»

از سوی دیگر یک تساوی بدون گل برای باواریایی ها کافی است تا به فینال برسند ولی دل بوسکه بعید می داند که آلمانی ها در برنابئو یک بازی تدافعی را به نمایش بگذارند:« با توجه به نمایشی که از این دو تیم در طول فصل دیده ایم، بعید می دانم که رئال یا بایرن تدافعی بازی کنند. هر دو مربی اطمینان داده اند که این طور نخواهد بود.»

دل بوسکه ادامه داد:« به لطف تلویزیون، فوتبال خیلی شفاف تر شده است. فکر نمی کنم که اطلاعات هاینکس از رئال، بیشتر از اطلاعات مورینیو نسبت به بایرن باشد.

نظرات 5 + ارسال نظر
شاهین شنبه 2 اردیبهشت 1391 ساعت 01:58

کلا حرف نزنه بهتره....چرا نمیگه اخراج نکردن و پنالتی نگرفتن عادلانه بود یا نه؟

bavaria شنبه 2 اردیبهشت 1391 ساعت 10:28

اخه پیری کی از تو نظر خواست

سهیل x شنبه 2 اردیبهشت 1391 ساعت 11:38

پنالتی به کنار، اگه یکم داور سخت گیر بود 4 تا اخراجی میداد رئال
مارسلو و راموس 100 درصد اخراج بودن،
اگه دقت کرده باشین 2تا مو قعیت خوب برای بایرن پیش اومد وسط زمین که راحت تبدیل به ضد حمله میشد،یه با آلونسو خطا کرد یه بارم دیماریا هر دوتام کارت زرد داشتند
دل بوسکه قبلا قاضی نبوده؟

محسن اشتایگر شنبه 2 اردیبهشت 1391 ساعت 16:29

یه ضرب المثل قدیمی هست که میگه مادر شوهر باید از عروسش تعریف کنه تو از تیم خودت تعریف میکنی اردک . دم هیتسفیلد گرم که چند بار روتو کم کرد بازم پر رو شدی؟

مهدی شنبه 2 اردیبهشت 1391 ساعت 18:35

خفه بابا
دو کلام از مادر عروس
بچه برررووو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد