وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هوینس: بکام گزینه تبلیغاتی خوبی است اما همسرش نه

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ اولی هوینس، رئیس باشگاه بایرن مونیخ در مصاحبه ای اعلام کرد که زمستان گذشته میتوانست بکهام را به بایرن بیاورد اما اینکار را انجام نداد.

ما به راحتی میتوانستیم تا دیوید بکهام را به بایرن بیاورم، پیشنهاد جذب و توسط مدیران تبلیغاتی باشگاه به من ارائه شد، او را نه به خاطر تکنیک بازی و نه به خاطر کمبود بازیکن، بلکه به خاطر تبلیغات و فروش پیراهن او با نوشته و امضا بکهام، قصد داشتیم جذب کنیم. بعد از جلسات با مدیران به این نتیجه رسیدیم که جذب بازیکنان معروفی مانند بکهام، مشکلات زیادی را پیش خواهد آورد، من بکهام را دوست دارم اما از همسر او را نمیتوانم تحمل کنم، اگر من بکهام را به بایرن بیاورم، همسر او هم به عنوان جایزه غیر منتظره به مونیخ خواهد آمد و برای من بسیار ناخوشایند خواهد بود.

نظرات 2 + ارسال نظر
محسن اشتایگر شنبه 2 اردیبهشت 1391 ساعت 16:35

مگه زنش چه جوریه ؟

b سه‌شنبه 5 اردیبهشت 1391 ساعت 23:17

یه مانکن از خود راضی مغرور فاسد محسن جون!مثل خودش.فکرنکنم تو مونیخ کسی اونارو دوست داشته باشه.فینال99.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد