وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لیزارازو: بایرن باید در مادرید گل بزند

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران. بیسنته لیزارازو، ستاره سابق بایرن مونیخ معتقد است که بایرن مونیخ اگر می خواهد تا به فینال رقابتهای این فصل لیگ قهرمانان اروپا برسد، باید در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی ، در خانه رئال مادرید به گل برسد.

این درحالی است که باواریایی ها در دیدار رفت با نتیجه 1-2 مقابل رئال به پیروزی رسید و با این برتری روز چهار شنبه گام به برنابئو خواهدگذاشت. اکنون لیزارازو معتقد است که باواریایی ها باید در مادرید به گل برسند.

این ستاره فرانسوی در صحبتهایی به کیکر گفت:« گل خارج از خانه قطعا به کمک رئال خواهد آمد. بایرن هم باید در مادرید به گل برسد. وگرنه به فینال صعود نخواهند کرد. »

این اسطوره فرانسوی ادامه داد:« یک دفاع ساده برای مقابله با فورواردهای رئال کافی نخواهد بود. هرچند که مدافعان بایرن در بازی رفت من را ناامید کردند. ولی بایرنی ها اگر عزمشان را جزم کرده اند و منسجم و آماده اند، تنها در روز 4شنبه زمان خواهند داشت.بایرن باید آماده یک نبرد بزرگ و یک عملکرد تدافعی فوق العاده باشد. بازیهای بین المللی در این سطح بیشتر روانی هستند تا هرچیز دیگری. پس باید این فشار را به حد ماکزیمم رساند ولی نباید زیاده روی کرد.»

بازی بایرن و رئال روز 4شنبه درورزشگاه برنابئو برگزار خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد