وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رومنیگه : می توانیم به این پیروزی افتخار کنیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم بایرن مونیخ موفق شد در استادیوم آلیانز آرنا و در مرحلۀ نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجۀ 2 بر 1 از سد تیم صاحب نام رئال مادرید اسپانیا عبور کند ، تا همچنان رویاهایش را برای حضور در فینال 2012 مونیخ زنده نگه دارد. نظرات تنی چند از اعضای بایرن را در ادامۀ مطلب بخوانید.

کارل هاینز رومنیگه : این بازی مملو از احساسات بود. رئال تنها نشان داد که آنها چه تیم خوبی هستند. آنها در شروع مسابقه بسیار خوب بازی کردند ، اما آنها با گل ما کمی شوکه شدند. آنها در خط حملۀ خود همراه با بنزما ، اوزیل و کریستین رونالدو واقعاً در سطح کلاس جهانی قرار دارند. در پایان شانس در کنار ما بود و موفق شدیم 2 بر 1 پیروز شویم. ما می توانیم به پیروزی امروزمان افتخار کنیم. ما در مادرید بدون شانس نیستیم.

یوپ هاینکس : به طور کلی ، این یک پیروزی به حق در مقابل یک تیم باشکوه بود. ما به خوبی فوتبال بازی کردیم و به سختی تلاش کردیم ، و نمایش ما فوق العاده بود. رئال در 10 تا 15 دقیقۀ ابتدایی خوب بود ، اما پس از آن ما کنترل را در اختیار گرفتیم. سپس ، ما هوشمندانه ظاهر شدیم و آن را تا پایان دیدیم. بازیکنان باید از نظر فیزیکی هر چیزی که دارند در مسابقاتی مانند این بگذارند ، و آنها آن را انجام دادند.

فیلیپ لام : گل دوم حیاتی است. برای اولین بار در مدت زمان طولانی ، سر انجام توانستم در آخرین لحظات ماریو را با یک سانتر پیدا کنم. اکنون مادرید به سمت ما خواهد آمد و یک بازی هجومی به نمایش خواهد گذاشت ، چیزی که نقطۀ قوت ما می باشد و ما می توانیم از کمی عقب تر نظاره گر بازی آنها باشیم.

ماریو گومز : این همواره خوشایند است زمانی که شما در دقایق پایانی پیروز می شوید. نباید در مقابل تیمی همچون رئال به دفاع پرداخت. به غیر از دقایق ابتدایی نیمه اول و نیمۀ دوم ، ما بازی خوبی انجام دادیم. ما در مورد گلی که دریافت کردیم عصبانی هستیم. جمعیت در استادیوم ما را به جلو خواند. مورینیو یک تیم متحد در زئال ساخته است ، اما آنها امشب چیزی از آن نشان ندادند ، و این همان چزی بود که ما می خواستیم. پیروزی 2 بر 1 نتیجۀ خطرناکی است ، اما ما همواره برای زدن یک گل در کارهای هجومی خوب عمل می کنیم.

آرین روبن : ما شب بسیار دشواری را برای مادریدی ها درست کردیم و شانس های کمی ایجاد کردیم. این ناراحت کننده است که یک گل دریافت کردیم ، اما این همچنان یک نتیجۀ مثبت است. ما در اکثر دقایق برتر بودیم. رئال مادرید توانایی زیادی در خط حمله دارد ، همانگونه که در هنگام گلزنی آنان دیدیم. اما من اطمینان دارم ما می توانیم در این جدال موفق باشیم.

توماس مولر : رئال مادرید تیم خطرناکی می باشد. این نیمه نهایی لیگ قهرمانان می باشد ، بنابراین تیم بدی وجود ندارد. اما همانطور که همگی دیدیم ، ما با جرأت بازی کردیم و می خواستیم نتیجه بگیریم. این فوق العاده بود که در پایان گل زدیم. این بدان معنی است که ما همگونه شانسی داریم.

خوزه مورینیو ( سرمربی رئال مادرید ) : شکست در مرحلۀ نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا تاسف بار نیست ، اما با وجود شکست ما در موقعیت خوبی قرار داریم. یک تساوی نتیجۀ عادلانه تری بود ، زیرا ما در نیمۀ اول برتر بودیم ، و همچینین در آغاز نیمۀ دوم. من پس از آن از طرز بازی که به نمایش گذاشتیم راضی نیستم.

مسوت اوزیل : متاسفانه 2 – 1 شکست خوردیم. ما دو گل احمقانه دریافت کردیم ، اما من معتقدم ما در خانه پیروز خواهیم شد. ما باید به نقاط قوتمان ایمان داشته باشیم.

نظرات 2 + ارسال نظر
پیام چهارشنبه 30 فروردین 1391 ساعت 12:47

تبریک به همه بایرن مونیخی های عزیز
به امید صعود نهایی از این مرحله
سایت عالیه فقط تبلیغات رو حذف کنین بهتر میشه

b چهارشنبه 30 فروردین 1391 ساعت 20:43

حالا مثلا رئال چه تحفه ایه؟امیدوار باشید بچه ها....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد