وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هیتسفلد: من شانس زیادی برای بایرن قائلم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ درحالی که برند شوستر، مربی سابق باشگاه رئال مادرید، رئال مادرید را مدعی صعود برد مقابل بایرن و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا می داند، اوتمار هیتسفلد، مربی سابق باواریایی ها معتقد است که تیم سابق او از شانس بیشتری برای رسیدن به فینال برخوردار است.

بایرن مونیخ امشب در ورزشگاه آلیانس آرنا و در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان رئال مادرید خواهد بود. همین بازی حساس باعث شده تا بزرگان فوتبال درمورد آن به اظهار نظر بپردازند؛ مارادونا، بایرن را فینالیست این دوره می داند و هیتسفلد هم شانس بیشتری برای باواریایی ها قائل است. البته او از دید دیگری به حریف کنونی تیم سابقش نگریسته.


هیتسفلد در صحبتهایی درمورد این بازی حساس و تماشایی گفت:« از دیدگاه من رئال هم شانس صعود دارد. آنها در تمامی تورنمنت ها فصل فوق العاده ای را پشت سرمی گذارند؛ رئالی ها در لالیگا از بارسا جلو زده اند؛ بارسایی که همچنان بهترین تیم دنیاست.»

البته هیتسفلد درادامه به این نکته اشاره کرده که در حالیکه برای هر یک از دو تیم بایرن و رئال شانس 50% برای رسیدن به فینال قائل است، اما شانس بایرن را اندکی بیشتری می داند.

مربی سابق باواریایی ها ادامه داد:« آمار و ارقام به نفع بایرن رای می دهند. چون آنها در اسپانیاو به ویژه در مادرید شهرت و اعتبار دست و پا کرده اند. رئال مادرید احترام زیادی برای بایرن قائل است و من شانس زیادی برای بایرن قائلم.»

این مربی بزرگ درادامه صحبتهایش گفت:« درهر صورت، بایرن خوش شانس است که مقابل رئال بازی می کند و نه مقابل بارسا.»

از سوی دیگر برند شوستر، مربی آلمانی دنیای فوتبال در پاسخ به سوالی درمورد اینکه کلید برد بایرن در این بازی چیست، گفته :« دفاع کردن راه مطمئنی برای ارائه یک بازی خلاقانه نیست. رئالی ها همه توپها را به ژابی آلونسو می رسانند و اوست که توپ را در زمین پخش می کند. باید جلوی این کار را گرفت. اگر کریس رونالدو و دیگر بازیکنان رئال برای گرفتن توپ به عقب بیایند، خسته خواهند شد. به علاوه از دست دادن توپ در نیمه زمین خودی، اسیب زیادی به بازیکنان رئال وارد خواهد آورد.»

نظرات 3 + ارسال نظر
MER3AD سه‌شنبه 29 فروردین 1391 ساعت 16:48

چرا امروز اینقدر سوتو کوره؟؟

MER3AD سه‌شنبه 29 فروردین 1391 ساعت 16:52

راستی آخرین بازی این دو تیم کی بود که من یادم نمیاد؟؟ آخه عکس توماس مولرو رونالدو اینجاست

مصطفی سه‌شنبه 29 فروردین 1391 ساعت 17:56

آخرین بازی اوایل فصل قبل تو جام بکن باوئر بود که رئال تو ضربات پنالتی برد و قهرمان شد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد