وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رومنیگه: رئال هسته سختی برای شکستن است

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ کارل هاینتس رومنیگه معتقد است که رئال هسته سختی برای شکستن است. او بی صبرانه درانتظار مصاف تیمش مقابل رئال در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپاست.

دیدار رفت دو تیم امشب در ورزشگاه آلیانس آرنا برگزار می شود و رومنیگه که از اهمیت این بازی مطلع است، در صحبتهایی به روزنامه مارکا گفته:« کار خیلی سختی مقابل رئال خواهیم داشت. ما درانتظار یکی از دو تیم برتر دنیای فوتبال هستیم؛ صدرنشین لیگی که سخت ترین لیگ در رقابتهای فوتبال اروپاست.»

او درتمجید از عملکرد مورینیو گفت:« ژوزه مورینیو، دسته ای از بازیکنان با مهارتهای فوق العاده فردی را مبدل به تیم بزرگی نموده. آنها هسته سختی برای شکستن هستند.»

رومنیگه امیدهای فروانی دارد تا تیمش، کهکشانی ها را سورپرایز کند و در یک فینال خانگی، مقابل برنده دیدار بارسا – چلسی قرار گیرد:« تمام اسپانیایی ها در رویای یک ال کلاسیکو در مونیخ هستند ولی با ارائه دو بازی خوب، می توانیم کاری کنیم که بایرن در آن ال کلاسیکوی خاص حضور یابد.»

بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، امشب در آلیانس آرنا و میان دو تیم بایرن مونیخ و رئال مادرید برگزار خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد