وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مورینیو: اگر بایرن را ببریم شگفتی‌ساز شده‌ایم!

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران. خوزه مورینیو سرمربی رئال مادرید میگوید اولی هوینس، فرانس بکن‌باوئر، کارل هاینس رومنیگه، اولیور کان و اوتمار هیتسفلد گفته‌اند مادرید تیم بزرگی نیست و بایرن قوی‌تر است.پس اگر ما آنها را ببریم شگفتی‌ساز می‌شویم.

سفیدپوشان آمار خوبی مقابل بایرن ندارند و در 9 دیدار گذشته در خانه بایرن در رقابت‌های اروپایی، هشت بار شکست خورده و یک بار مساوی گرفته‌اند.

بایرنی‌ها از اهمیت آمار پیش از حضور مادرید در آلیانس آره‌نا سخن گفته‌اند و مورینیو در جریان نشست خبری پیش از بازی با طعنه این آمار را پذیرفته.

او گفته است: «مهم‌تر از نظرات من، نظرات آنهایی است که افرادی هستند که از من مهم‌ترند و اعتبار بیشتری دارند.اولی هوینس، فرانس بکن‌باوئر، کارل هاینس رومنیگه، اولیور کان و اوتمار هیتسفلد گفته‌اند مادرید تیم بزرگی نیست و بایرن قوی‌تر است.پس اگر ما آنها را ببریم شگفتی‌ساز می‌شویم!» 

مورینیو سپس با لحنی جدی‌تر ادامه داد: «گذشته چیزی نیست جز اعداد بی‌معنا. تاریخ هیچ تاثیری در این بازی نخواهد داشت.این بازی نسبت به دیدارهای گذشته متفاوت است. این بازی نیمه‌نهایی است و تیم‌ها می‌خواهند پیروز شوند.بایرن انگیزه‌ای ویژه دارد چون فینال در مونیخ است، اما ما هم انگیزه داریم چون دو سال پیاپی است به نیمه‌نهایی می‌رسیم.باید ببینیم چه می‌شود.»

او سپس درباره استقبال خصمانه مونیخی‌ها گفت: «راستش را بگویم، مسائل امنیتی به یوفا برمی‌گردد. می‌گویند ورزشگاه به آتش کشیده می‌شود و به جهنم تبدیل می‌شود، پس آنها حتما کلی آتش‌نشان استخدام خواهند کرد.بایرن با شور فراوانی بازی می‌کند که در فوتبال زیباست، اما آنها بازی بسیار قدرتمندانه‌ای هم دارند.به نظرم این بازی تاکتیکی‌تر از حد معمول خواهد بود.»

مورینیو سپس گفت که به هوارد وب اعتماد دارد، اما این داور انگلیسی ممکن است تصمیمات اشتباهی بگیرد؛ او شاید به پنالتی جنجالی بارسلونا مقابل لوانته هم اشاره داشت: «وب داور خوبی است و تجربه بسیاری در مسابقات در این سطح دارد. مادرید هم حس خوبی نسبت به تمامی داوران دارد.

ما به او کمک می‌کنیم کارش را انجام دهد و تصمیمات خوبی بگیرد. می‌دانیم که او ممکن است اشتباه کند، و شاید حتی پنالتی جنجالی بگیرد، از آنهایی که سه امتیاز بازی را به یک تیم تقدیم می‌کند...»

او همچنین از کیفیت بوندس‌لیگا تعریف کرد اما گفت پس از مربی‌گری در انگلیس، ایتالیا و اسپانیا به آلمان نمی‌رود: «نمی‌توانم در کشوری کار کنم که در آن نیاز به مترجم داشته باشم. این برای من ممکن نیست.ارتباط برقرار کردن نکته کلیدی است. باید با بازیکنان حرف بزنم و جلسات تمرینی را برقرار کنم. من آلمانی بلد نیستم.برای من مربی‌گری در آلمان بسیار دشوار خواهد بود. اما من حقیقتا بوندس‌لیگا را دوست دارم. این لیگ جذابی است، و کمتر مربی‌ای است که به پیشنهاد بایرن بگوید نه.»

نظرات 2 + ارسال نظر
MER3AD سه‌شنبه 29 فروردین 1391 ساعت 11:18

بازم داره جنگ روانی راه میندازه
یکی نیست بگه آخه مربی خوب داورو دیگه چیکار داری؟؟؟

افشین سه‌شنبه 29 فروردین 1391 ساعت 12:19

تمام این تعریفها واسه مغرور کردن بازیکنانه باور نکنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد