وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بکن باوئر: رئال کلاس بازی بارسا را ندارد

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ قیصر فوتبال آلمان گفت هواداران رئال از حرف من ناراحت نشوند زیرا این تیم فاقد انعطاف و کلاس بازی بارسا است.

فرانتس بکن باوئر در گفت‌وگویی با شبکه اسکای اظهار داشت: رئال تیمی عادی و یکپارچه است. امیدوارم دوستداران این تیم از این گفته من ناراحت نشوند. چون رئال به هیچ وجه انعطاف و کلاس بازی بارسا را ندارد. آنها یک تیم عالی و درجه یک هستند. اما در طبقه بندی بهترین‌ها، به حد بارسا نخواهند رسید.

بازیکن، کاپیتان، مربی و رئیس پیشین بایرن در آستانه جدال هیجان‌انگیز دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با رئال مادرید (فردا، ‌سه شنبه) نقطه نظراتش را این گونه بیان کرده است:

آقای بکن باوئر، فکر می کنید بایرن مونیخ در جدال با رئال مادرید از چه مزیت‌های برخوردار است؟

ساختار رئال و بایرن بطور کلی با هم متفاوت است. من تفاوت‌های زیادی میان این دو تیم بزرگ می‌بینم. اما آنچه که به عنوان مزیت رئال، مرا خیلی اذیت می‌کند، برگزاری بازی نخست در آلیانس‌آرنا است.

فکر می کنید این موضوع که بازی نخست در مونیخ و بازی دوم در مادرید انجام شود، به سود حریف است؟

بطور قطع. خیلی دلم می‌خواست برعکس باشد. یعنی بایرن ابتدا راهی مادرید شود و بعد میزبان باشد.

به هرحال قرعه کشی چنین شرایطی را بوجود آورده است.

درست است و کاری نمی‌توان کرد. اگر بایرن بتواند مقابل رئال، مثل نیمه دوم بازی با بروسیادورتموند بازی کند، آن وقت به موفقیت بایرن احتمال می‌دهم.

رئال را چگونه می بینید؟

تیمی عادی و یکپارچه .‌ امیدوارم دوستداران رئال از این گفته من ناراحت نشوند. چون رئال به هیچ وجه انعطاف و کلاس بازی بارسا را ندارد. آنها یک تیم عالی و درجه یک هستند. اما در طبقه بندی  بهترین‌ها، به حد بارسا نخواهند رسید.

در این میان آیا بایرن با وجود ستارگانی کم سن و سال مثل توماس مولر می‌تواند حرفی برای گفتن داشته باشد؟

پاسخ من در این مورد همانی است که ابتدا گفتم. اما در مورد توماس مولر برای من جای تعجب است که او این اواخر همه هنرش را در فوتبال عرضه نکرده است. او تا همین اواخر صعود سریع و خیره کننده‌ای داشت. اما احساس می‌کنم در چند وقت اخیر از آن شور و اشتیاق لازم فاصله گرفته است. نمی‌دانم دلیل آن چیست؟ شاید به این خاطر باشد که بیش از حد فکر می‌کند. او باید همان توماس مولر با نشاط شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد