وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هاینکس:رئالی ها برای بایرن احترام زیادی قائلند

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ یوپ هاینکس، سرمربی بایرن مونیخ، معتقد است که رئالی ها در دیدار پیش روی دو تیم در نیمه نهایی چمپیونزلیگ، تیم باواریایی را دست کم نخواهند گرفت.

دو تیم فردا شب در آلیانس آره نا به مصاف هم خواهند رفت و هاینکس معتقد است هر دو تیم در دیدار رفت با احتیاط بازی خواهند کرد.
 
 او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" من دوستان زیادی در مادرید دارم و به همین دلیل می دانم که آنها احترام زیادی برای بایرن قائل هستند.
 
 من به خوبی از قدرت حریف مان، بازیکنان شان و ذخیره های شان آگاه هستم."
 
 شواین اشتایگر در دیدار این هفته مقابل ماینس به میدان رفت اما هاینکس اعلام کرد هنوز برای استفاده از این بازیکن در دیدار فردا شب تصمیم نگرفته است.
 
 " هنوز در مورد اینکه او در ترکیب اصلی به میدان برود یا نه، تصمیم نگرفته ام.
 
 سرمربی باواریایی ها همچنین در مورد ژوزه مورینیو، سرمربی حریف، گفت:" او مربی ای است که در هر تیمی تاثیرگذار بود. تیم فعلی او همه رکوردهای موجود باشگاه را شکست. او یکی از بهترین مربیان اروپاست."
 
 هاینکس همچنین از روبن، ستاره هلندی تیمش که به دلیل از دست دادن پنالتی در دیدار مقابل دورتموند مورد انتقاد قرار گرفت، دفاع کرد و گفت:" وقتی در بایرن بازی کنید و به دورتموند ببازید، شنیدن چنین انتقاداتی طبیعی است. هیچ کدام یک از این انتقادات از داخل تیم نیست. آرین بازیکنی است که می تواند سرنوشت بازی ها را رقم بزند."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد