وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لام: برای مهار رونالدو باید همه بازیکنان بایرن تلاش کنند

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ دو تیم فردا شب در آلیانس آره نا در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی چمپیونزلیگ مقابل هم قرار خواهند گرفت و این مدافع باتجربه تاکید کرد که باید به طور تیمی دفاع کنند.

 فیلیپپ لام، کاپیتان بایرن مونیخ، معتقد است در دیدار تیمش مقابل رئال در مرحله نیمه نهایی چمپیونزلیگ، همه اعضای تیم باید به همراه هم تلاش کنند.

دو تیم فردا شب در آلیانس آره نا در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی چمپیونزلیگ مقابل هم قرار خواهند گرفت و این مدافع باتجربه تاکید کرد که باید به طور تیمی دفاع کنند.

او در گفتگو با سایت گل گفت:" برای مهار او باید با همه نفرات دفاع کرد. البته بازیکنی مانند او را نمی توان به طور 100 درصد مهار کرد."

لام همچنین هم تیمی اش، آرین روبن را مورد ستایش قرار داد و گفت:" او بازیکنی است که می تواند سرنوشت بازی ها را رقم بزند. او در هفته های اخیر مورد انتقاد قرار گرفته است اما او در تیم بایرن غیرقابل جانشین است."

لام همچنین در مورد مسوت اوزیل و سامی خدیرا، دو ستاره آلمانی رئال، گفت:" هر دو برای رفتن به مرحله بعدی حرفه ای شان به رئال رفتند و اکنون عضو تیم فوق العاده هستند. این مسئله برای تیم ملی هم بسیار مهم است."

نظرات 2 + ارسال نظر
MER3AD سه‌شنبه 29 فروردین 1391 ساعت 00:57

مهار رونالدو کار خودته سالار. بدشتوبرو بقیه اینقدر کندن که بایه دریبل ساده جا میمونن

88 سه‌شنبه 29 فروردین 1391 ساعت 04:03

هاینکس اگه کروس و شواینی را باهم وسط زمین بذاره و روبن مولر ریبری کومز چهارتای جلویی باشند اونوقت بایرن درصد موفقیتش بالاست .لو تو تیم ملی چند بار زوج وسطی را کروس و شواینی گذاشته موقعیکه خدیرا نیست ولی هاینکس خیلی میترسه.به امید موفقیت ارتش سرخ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد