وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

روبن: بایرن مونیخ برای حذف رئال مادرید باید 120 درصد آماده باشد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ آرین روبن، بازیکن هلندی تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان در آستانه دیدار با رئال مادرید تصدیق کرد، تیمش کار سختی را برای حذف صدرنشین جدول رقابت های لالیگای اسپانیا در پیش خواهد داشت.

دو تیم قرار است سه شنبه شب در بازی رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا در ورزشگاه آلیانز آره نا به مصاف هم بروند.

روبن در این باره گفت: ما نهایت تلاشمان را انجام می دهیم و من مطمئنم که شاهد بایرن قدرتمندی خواهید بود. شکی نداریم که برای حذف رئال باید 120 درصد آماده باشیم.


این بازیکن به روزنامه ورزشی 'مارکا' گفت: قدرت رئال کاملا مشخص است اما مهمتر از آن این است که آنها بهترین مربی را در اختیار دارند که همیشه می داند چطور بازی کند. قدرت آنها در حمله باورنکردنی است. نمی تواند حتی یک متر هم فضا در اختیارشان گذاشت. باید در تمامی لحظات با دقت مراقب بازیکنان این تیم باشید.

روبن از سال 2007 تا 2009 که به بایرن مونیخ پیوست، در خدمت رئال مادرید بود با وجود این دیگر به دوران حضورش در سانتیاگو برنابئو فکر نمی کند.

وی خاطر نشان کرد: سال های بسیار خوبی را در مادرید داشتم. باشگاه بزرگی است و قرار گرفتن در مقابل هم تیمی های قدیمی ام احساس خاصی به من می دهد اما در عین مدتی هم هست که برای بایرن مونیخ بازی می کنم و از حضور در اینجا خوشحالم. من بیش از هر چیز به رسیدن به فینال فکر می کنم و مهم نیست حریفمان چه تیمی باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد