وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هاینکس: باشکست دادن ماینتس باید به روند گذشته باز گردیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ یوپ هاینکس سرمربی بایرن اظهار داشت ، تیمش با شکست تیم ماینتس باید اعتماد به نفس خود را بازیابی کند.

شانس قهرمانی باواریاییها پس از قبول شکست 1-0 مقابل دورتموند بسیار کم شده است. با این حال یوپ هاینکس سرمربی بایرن ، تقدیم جام قهرمانی بوندسلیگا به دورتموند را رد میکند و اظهار دارد که هنوز امید برای تیمش وجود دارد.

هاینکس در گفتگویی با سایت رسمی بایرن میگوید: " ما باید واقع بین باشیم اما ما هرگز امیدمان را تا آخرین لحظه از دست نمیدهیم. من همچنان به تیمم امیدوارم ، ما هنوز هم اهداف بزرگتری پیش رو داریم."

"من به تیمم گفتم مسلما من از شما انتظار دارم که باخت را فراموش کنید و به رقابت ادامه دهید. این تنها کاری است که میتوانیم انجام دهیم. ما توانایی های زیادی داریم ، بنابراین باید چاله ای حفر کنیم و هر آنچه را که از دست داده ایم در آن دفن کنیم"

"ما باید شخصیتمان را نشان دهیم و دوباره موتورمان را روشن کنیم. بازیکنانم توانایی این کار را دارند چون همه آنها شخصیتی بزرگ دارند. شما باید یاد بگیرید که چگونه از پس شکست بر بیایید چون این هم قسمتی از بازی است. "

تنها چهار هفته دیگر تا پایان فصل بوندسلیگا باقی مانده است و بایرن با 6 امتیاز اختلاف نسبت به دورتموند در رده دوم جدول قرار دارد ، اکنون باواریاییها باید منتظر لغزش دورتموند باشند.

هاینکس در ادامه میگوید: " من کاملا مطمعنم که تیم ما بازی فوق العاده ای را به نمایش خواهد گذاشت.چیزی که بازیکنان اخیر حتی در بازی با دورتموند به نمایش گذاشتند واقعا بی نظیر بود."

نظرات 5 + ارسال نظر
فاضل شنبه 26 فروردین 1391 ساعت 16:54

علی جان اگه بایرن هجومی بازی میکرد شاید الان با اختلاف بازنده بودیم، واقعا دورتموند برخلاف اسم بازیکناش تیم منسجم و هماهنگی بود بنظر من رئال هم نمیتونه به این سرعت توپ رو از دفاع به حمله ببره

علی (علی) شنبه 26 فروردین 1391 ساعت 18:03

شما فکر میکنید فرق 1.0 با 3.0 در این بازی چی بود؟؟؟ مهم 3امتیاز بود که پرید

araz شنبه 26 فروردین 1391 ساعت 19:34

ایـــــــــــــــــــ تو روحــــــــــــــــــــــــــــت دورتموند!
بازی رو شالکه میکنه گل رو اینا می زنن!
واقعا لیاقت قهرمانی نداره!

MER3AD شنبه 26 فروردین 1391 ساعت 22:36

قهرمانی پر!! گومز پر!!!

ka-z یکشنبه 27 فروردین 1391 ساعت 14:43

چقدر هم ماینتس رو خوب شکست دادین و به روند گذشته باز گشتید؛و با یک روحیه مضاعف به جنگ رئال میریم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد