وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نرلینگر: می توانستیم یک تساوی کسب کنیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم بایرن مونیخ با شکست 1 بر صفر در برابر تیم بوروسیا دورتموند تا حدود زیادی شانس قهرمانی این فصل بوندسلیگا را از دست داد. اکنون نظرات تنی چند از بایرنی ها را در ادامۀ مطلب بخوانید.

کریستین نرلینگر ( مدیر ورزشی بایرن مونیخ ): این یک مسابقۀ فوق العاده دراماتیک بود. پس از اتفاقاتی که در دقایق پایانی روی داد ، ما می توانسیم یک تساوی کسب کنیم. ما همیشه می دانستیم که این دیدار آسان نخواهد بود و ما نمی توانیم هرگونه اشتباهی مرتکب شویم. ناامید کاملاً قابل درک است ، اما از فردا ، ما به آینده نگاه می کنیم ، و تمرکزمان را بر روی بازیهای باقیمانده می گذاریم.

یوپ هاینکس: این یک بازی کاملاً کلاسیک در دو نیمه بود. دورتموند در نیمۀ نخست فشار زیادی به روی دروازۀ ما آورد و فرصت های خوبی ایجاد کرد. مانوئل نویر واکنش های عالی انجام داد. پس از استراحت بین دو نیمه ما بازی را تحت سلطه داشتیم. ما همه کار کردیم ، اما آنها از کار افتادند ، پس از آن قسمت تراژدی زمانی رقم خورد که آنها به گل رسیدند. در پایان روز ، ما فاقد کمی شانس بودیم که به آن نیاز داشتیم.

مانوئل نویر: ما سزاوار کسب تساوی بودیم. دورتموند در آغاز از ما برتر بود و سوار بر بازی ما شد ، اما در ادامه ما بهتر عمل کردیم. متاسفانه ما در زمان بسیار بدی گل خوردیم. سرنوشت ما دیگر در دستانمان نیست ، اما ما نمی خواهیم تسلیم شویم ، و تلاش می کنیم و در بازی های باقیمانده پیروز می شویم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد