وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اولین جام در وست فالن جاماند/روبن علیه بایرن!!

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ دورتموند با گل لواندوفسکی اختلاف خود را با بایرن به 6 افزایش داد .آنها به احتمال بسیار زیاد قهرمان بوندسلیگا خواهند شد.

دورتموند توانست گامی بلند به سوی قهرمانی در بوندس‌لیگا بردارد. در حالی که بایرن تنها با پیروزی مقابل دورتموند می‌توانست به صدر جدول برسد، مقابل این تیم شکست خورد و اختلاف امتیازات به شش امتیاز رسید، چیزی که جبران آن در فاصله تنها چهار هفته به پایان رقابت‌های بوندس‌لیگا عملا محال است.

اکنون بایرن در رقابت‌های داخلی چشم به فینال جام حذفی دارد که آن بازی هم مقابل دورتموند برگزار می‌شود.

بازی دو تیم بسیار جذاب بود و روبرت لواندوفسکی با گلی که در دقیقه 77 زد سرنوشت بازی را مشخص کرد. آرین روبن هم یک پنالتی را از دست داد و اکنون دورتموند است که دست بالا را دارد. 

بازی بسیار جذاب آغاز شد و در همان پنج دقیقه آغازین سه موقعیت عالی نصیب دو تیم شد. ابتدا ضربه سر ماریو گومز را رومن وایدنفلر مهار کرد و سپس یاکوب «کوبا» بلاشچیکوفسکی موقعیت تک به تک با مانوئل نویر را به بیرون زد. نویر لحظاتی بعد با واکنشی فوق‌العاده مانع گل‌زنی کوین گروسکروتس شد و در برگشت ضربه لواندوفسکی را هم دفع کرد.

در اواسط نیمه اول بود که ابتدا ضربه تونی کروس با فاصله‌ای اندک به بیرون رفت و سپس کوبا که با دزدیدن توپ از فرانک ریبری موقعیت خوبی یافته بود ضربه بدی به توپ زد.

لواندوفسکی در دقیقه 37 به هوا بلند شد و با ضربه سری دیدنی توپ را به تیر سمت چپ دروازه کوبید.

دورتموند در ابتدای نیمه دوم موقعیت‌هایی به دست آورد اما سپس بازی بیشتر در میانه میدان دنبال شد. در اواسط نیمه دوم بود که بایرن مونیخ داشت به تدریج شتاب می‌گرفت. آنها توپ را بیشتر در اختیار داشتند و از پاس‌های اشتباه دورتموند استفاده می‌کردند تا ضدحمله بسازند.

اما دورتموند در دقیقه 77 بر خلاف جریان بازی به گل رسید. ضربه گروسکروتس به لواندوفسکی رسید و او با پشت پا نویر را مغلوب کرد. ابتدا به نظر می‌رسید او در موقعیت آفساید بوده اما تصاویر آهسته نشان می‌داد آرین روبن پشت سرش قرار داشته.

بایرن دست به حملات بی‌وقفه زد و در دقیقه 86 یک پنالتی به دست آورد که آرین روبن آن را نتوانست به گل تبدیل کند و وایدنفلر که خودش روی روبن خطای پنالتی را به شکلی بی‌دلیل انجام داده بود توپ را دفع کرد.

روبن در دقایق پایانی موقعیتی عالی را در مقابل دروازه دورتموند از دست داد. سانتر ریبری را نون سوبوتیچ به تیر دروازه خودی زد و روبن در برگشت نتوانست این فرصت فوق‌العاده را به گل تبدیل کند و بازی بدش را کامل کرد. در برگشت ضربه لواندوفسکی از مانوئل نویر پیش‌تاخته گذشت و به تیر دروازه برخورد کرد.

دورتموند اکنون 69 امتیاز دارد و بایرن در همان 63 امتیاز باقی ماند. دورتوند شنبه در خانه شالکه بازی می‌کند و بایرن میزبان ماینس است تا همه چیز به اما و اگر برسد.

نظرات 33 + ارسال نظر
محسن اشتایگر پنج‌شنبه 24 فروردین 1391 ساعت 03:44

هنوز زوده بگیم اولین جامو دورتموند گرفته ۴ هفته دیگه مونده و دورتموند بازیهای سخت تری نسبت به بایرن داره

سهیل پنج‌شنبه 24 فروردین 1391 ساعت 04:00

روبن همیشه تو قلب هوادارا میمونه چون خیلی وقت ها یه تنه نتایج رو برای بایرن برگردونده. تا ابد زنده باد باواریایی ها. با این نتیجه خدا به داد رئال برسه چون ما زخم خورده ایم و دیگه آب از سرمون گذشته و سوراخشون میکنیم.
تعداد قهرمانی ها این جوری شد:
بایرن مونیخ: 22
دورتموند با امسال: 8
شالکه: 7

سهیل پنج‌شنبه 24 فروردین 1391 ساعت 04:02

یه نکته جالب همین الان به ذهنم رسید!
باواریایی ها - باو = اریایی ها! زنده با نژاد پاک آریایی. اینو همه جا بگین

محمد_13 پنج‌شنبه 24 فروردین 1391 ساعت 08:02

20 هفته گومز علیه بایرن بود هیچی نشد!!! حالا که روبن تو یکی از محدود بازیهاش بد ظاهر شد ، شد دشمن بایرن؟!!

بابا انصافتونو شکر. من که یک لنگه کفش روبن رو با گومز و تمام مخلفاتش عوض نمی کنم.

محسن پنج‌شنبه 24 فروردین 1391 ساعت 09:49

چیز تو چیز روبن آشغال دیوس کنن عوضی. میخاستم فحش (ک) دار بدم دیدم اونقدر را هم بد نیست

مصطفی پنج‌شنبه 24 فروردین 1391 ساعت 09:49

تو بازی ناپولی بایرن این گومز مادر مرده یه پنالتی خراب کرد نزدیک بود برین آلمان اجدادشو به آتیش بکشین . اونم فقط به خاطر اینکه چرا جلوی ایتالیایی ها ما رو تحقیر کرده و ..... . در ضمن اون بازی مساوی شد و هیچ اتفاق بدی تو ادامه از طرف اون بازی برامون نیافتاد.
حالا که روبن پنالتی خراب کرده و گند زد تو بازی و بیست موقعیت دیگه رو هم خراب کرد و یه پاس درست حسابی هم نداد شد بدشانسی . تازه روبن قهرمانی رو ازمون گرفت.
واقعا انصاف رو هم دیدیم.
من نه کشته مرده گومزم نه روبن و نه هیچ کس دیگه اما هیچ وقت یه بازیکن رو با یه بازی نمیسنجم چون اون بازیکن با یه بازی، بازیکن نشده که حالا بخواد با یه بازی سنجیده بشه.

iman پنج‌شنبه 24 فروردین 1391 ساعت 09:56

Hojat Jan in. Che titriye neveshti khode robben bod ke penalti ro gereft bekhoda age karshenas bodam robben ro bad nuer behtarin bazikon bayern Dar dishab entekhab mikardam dostan ina inghadr khaste bodan ke top to pashon nemomond hala bebinid robben cheghadr davandegi kar bichare inja ye khar shans mikhast ke mohamad midone kiye .muler.riberi.kroos.hich kas Dar hade khodesh nabod

b پنج‌شنبه 24 فروردین 1391 ساعت 09:58

بله به لطف حماقت هلندی وار روبن قهرمانی رو از دست دادیم.دورتموند دوتا بازی نخواهد باخت مسلما!!!

farshad پنج‌شنبه 24 فروردین 1391 ساعت 10:12

روبن بازیکنی که عالیه بازی های خوبشو به خاطر یک بازی زیر سوال نبرید دوستان کمی بی انصافی قهرمانی دورتمندم به دوست دورتموندیمون تبریک میگم امیدوارم جام حذفی رو بگیریم بازی رئالو که باید بیخیال شیم

محمد_13 پنج‌شنبه 24 فروردین 1391 ساعت 10:55

روبن 20 تا موقعیت داشت؟! پس چرا دبی اسپورت ما نشون نداد؟! روبن بیچاره تنها کسی بود که دیشب برای بایرن همه کار کرد. هم برای خودش موقعیت ساخت ، هم برای دیگران. بعد از 10 - 11 تا پنالتی پشت سر هم گل زدن ، روبن این یکی رو خراب کرد که البته متاسفانه تو یک بازی حساس این اتفاق افتاد.

ولی آمار گومز فاجعه بود. تو کل 70 دقیقه ای که تو زمین بود فقط یک شوت در داخل چهار چوب داشت! اونم تازه در دقیقۀ 2. یعنی 68 دقیقه یک مترسک تو زمین راه می رفت!!! یعنی یک بی خاصیت به تمام معنا. اگر بازیکنان بایرن 19 تا پاس سالم پشت سرهم به هم بدن ، توپ 20 به گومز برسه ، صددرصد لو میره و میرینه به کار تیمی.

هاینکس بیشعور هم معلوم نبود برای چی شواینی رو به جای مولر به زمین آورد!! گوش دراز ترسو.

علی پنج‌شنبه 24 فروردین 1391 ساعت 11:09

حالا که قهرمانی رو از دست دادیم باید دیگه پنج شش بازیکن اصلیمون با ماینز استراحت کنن که حد اقل جلو رئال افتضاح نشیم چون اونا دو تا تیم پر قدرت دارند و تو هر بازی چند تا از بازیکناشون استراحت میکنن پس بنابراین سرحالن مطمئن باشین اگه به بازیکنا استراحت نده بد جور میبازیم در ضمن حس ششمم میگه روبن جلو رئال جبران میکنه و گل میزنه

مصطفی پنج‌شنبه 24 فروردین 1391 ساعت 11:16

من نمیخوام وارد یه بحث بینتیجه دیگه بشم . من از روبن بیش از اونچه که تو فکرشو میکنی خوشم میاد ولی فقط از روبن یا از یه بازیکن خاص خوشم نمیاد بلکه از همه مجموعه بایرن خوشم میاد و اصلا دوست ندارم حتی یه روز بد داشته باشند.
حالا شما میگی روبن واسه خودش موقعیت ساخت و برای بقیه هم موقعیت ساخت من که ندیدم همچین کاری حد اقل تو این بازی بکنه در اصل مقصر اصلی بی شک روبن بود چون رو گلی که خوردیم مقصر بود پنالتی ای که نزد هم مقصر بود اون موقعیت دو متری جلوی دروازه رو هم نزد . حالا اگه گومز تو زمین بود بدون شک اون موقعیت دو متری رو گل میزد . اما بعدش چی میشد میگفتین خرشانسه . میگفتین لاشخوره یا مرده خوره.
خیر داداش من به این میگن موقعیت شناسی و فرصت طلبی. توپ از دو متری گل کردنم هنر میخواد.
این شمایی که هرچی میشه میندازی گردن گومز وگر نه تو بازی ای که تمام هافبک ها پرسن هیچ کاری نمیتونن بکنن مهاجم تک و تنها چیکار کنه . لطفا نگین باید دریبل کردن بلد باشه و ... چون مهاجمای آلمانی از در از دریبل و حرکت فردی بویی نبردن.

در آخرم میگم من نه مرده گومزم نه روبن و بقیه .... ولی در مورد این همه بی انصافی در مورد یکی از بهترین مهاجمای دنیا که نه تنها من بلکه اکثر کارشناسان بزرگ دنیا که خیلی هاشونو شما هم قبول دارید به اتفاق میگن که ایشون یکی از بهترین ها است نمیتونتم فقط سکوت کنم . بالاخره یه جایی صدای آدم در میاد.

حالا شما تا صد سال دیگه از این شکلاک ها بزار برای گومز و بقیه ببینیم چیزی از ازرش هاشون کم میشه.
یه روزی گومز از بایرن میره یا به مرز باز نشستگی میرسه اونوقت آرزو میکنی که ای کاش همین مهاجم مرده خور بی خاصیت ولی گلزن رو تو ترکیب داشتیم.

محمد_13 پنج‌شنبه 24 فروردین 1391 ساعت 11:46

روزی که گومز از بایرن بره روز جشنه. فقط ای کاش روبن و ریبری و مولر باهاش پیر نمی شدن تا شما معنی واقعی مهاجم تمام کننده رو می فهمیدی. حیف ماکای و البر که تو این زمونه نیستن. حیف...

مصطفی پنج‌شنبه 24 فروردین 1391 ساعت 12:05

البر رو با شما کاملا موافقم . من البر رو نه تنها به اندازه هزارتا گومز بلکه به انداره هزارتا مهاجم هایی مثل ویا ، سانچز ، هیگواین ، بنزما ، فان پرسی و هرناندز ، دروگبا و صد تای دیگه قبول دارم. اما در مورد ماکای باید بگم تو مدتی که تو بایرن بود با اینکه کسایی مثل بالاک ، زی روبرتو ، دایسلر ، شواین اشتایگر ، پیزارو و این اواخر حتی پودولسکی رو هم در کنارش داشت اما یه دهم بازی های گومز رو نمیکرد.
موفق باشی ، بیخودی بخث رو کش ندیم که به جایی نمیرسیم فقط بیشتر از هم دیگه کینه به دل میگیریم.

فاضل پنج‌شنبه 24 فروردین 1391 ساعت 12:19

کاملا با آقا مصطفی موافقم!
آقا محمد ،نظر شما هم واسه من قابل احترامه! ولی خداییش هر موقع بایرن ببره حالا با هر تیمی و با هر نتیجه ای یکی از آخرین کسانی هستی که نظرتو میدی و یه جورایی بردمون رو بی اهمیت جلوه میدی از مربی حریف تشکر میکنی خلاصه یه تبریک خشک و خالی هم نمی گی!! ولی هر وقت نتیجه نگیرم مثل دیشب جزء اولین کسانی هستی که نظرتو میدی و اسم گومز رو میاری وسط!!!!!
منم تمام بازیکنای بایرنو دوست دارم مخصوصا آلمانی هارو و اتفاقا گومز آخرین کسی که ازش خوشم میاد ولی حرف ما اینه اگه یه بازی هم اصلا اتفاقی از رو خوش شانسی بازیه خوبی انجام داد گومز ،بگی امشب مثلا گومز خوب بود ،نه اینکه همیشه پای این بدبختو بیاری وسط

Ali پنج‌شنبه 24 فروردین 1391 ساعت 12:24

یه نظر من روبن دیشب شب بدبیاریاش بود و الا واقعا تحرکش از همه بیشتر بود ولی بازم میگم روبن وقتی عصبی باشه یا استرس داشته باشه توپ رو خراب میکنه متاسفانه،واسه همین کاش پنالتی رو یکی دیگه میزد...در مورد گومز هم به نظرم بازیکن خوبیه ولی متاسفانه یا 100 و یا -0- که اگه یه مهاجم تراز اول دیگه داشته باشیم واسه روزایی که بده و هم این که باهاش رقابت کنه،خیلی بهتر میشه.

Ali پنج‌شنبه 24 فروردین 1391 ساعت 12:29

بچه ها یه چیزی که خیلی خوشحالم میکنه اینه که ((( آلابا ))) تو پست دفاع چپ و پشت سر ریبری داره خیلی خوب بازی میکنه...
همون پستی که فنخال تو بازی برگشت با یوونتوس بهش داد و اون شبم با اون سن کمش عالی بازی کرد.

iman پنج‌شنبه 24 فروردین 1391 ساعت 13:23

Vase tamame kasayi ke robben ro ba gomez moghayese mikonan moteasefam bishtar bazi bebinin

مصطفی پنج‌شنبه 24 فروردین 1391 ساعت 13:59

داش ایمان یه خوررده پست های بالا رو با دقت تر بخون متوجه میشی . ما که نفهمیدیم تو واسه کی متاسفی چون هیچ کس گومز رو با روبن مقایسه نکرده . ما که متوجه نشدیم. اصلا این دوتا چه ربطی به هم دارن .
پستشون یکیه ؟ سبک بازیشون یکیه؟ هیچیشون تو مایه های هم دیگه نیست که بشه مقایسشون کرد. این مثل این میمونه که شما علی دایی رو با کریم باقری مقایسه کنی. چه ربطی داره آخه

محمد_13 پنج‌شنبه 24 فروردین 1391 ساعت 14:09

بایرن اینقدر برای من کبیر هستش که لازم نمی بینم برای هر برد بیام نظر بدم. با داشتن 7 ستاره بزرگ دنیا بردن تیم هایی مثل نورنبرگ ، هانوفر ، کایزرسلاترن و... کار شاخی نیستش. لااقل من به برد عادت دارم...

به مولا ، گوشت کوب این تیم رو قهرمان میکرد. من از سال 1997 طرفدار بایرن هستم و به یاد ندارم که بایرن دو سال پشت سر هم از قهرمانی بوندسلیگا محروم بشه!!!

اون موقعی که من داشتم از این مربی انتقاد میکردم و گفتم با این سبک بازی هیچی به دست نمیاریم ، بعضی ها فوراً انگ بی تعصبی به من زدن. ولی حالا صبر کنید. فصل هنوز تمام نشده. ببینیم عرضه داره یک جام حذفی خشک و خالی رو بگیریم!

kamran پنج‌شنبه 24 فروردین 1391 ساعت 14:14

گومز و مولر دیشب افتضاح بودن..اما دورتموندیا ۴ تایی روبنو احاطه می کردن نتونس کاری کنه..پنالتی هم همیشه که قرار نیس گل بشه

alireza schweini پنج‌شنبه 24 فروردین 1391 ساعت 15:18

az daste mohammad 13 mikham saramo bekooooooobam be miz computer
hamooon dorani ke dari migi gomez bad bood baz tu orupa dasht miterekund. man city age yadet rafte yadavari konam.
az robben kheyli narahatam chon dishab man ro dasht dekte midad vaghean.
2sale bazi ba dortmond bade bazi na boland shodan az jamo nadaram.
hamash be in omid booodam bakhamun be dortmond dige tamum mishe va nashodo moghaseresh robbene.
khoda kone tu bazi ba real nazaram nesbat behesh avaz she

alireza schweini پنج‌شنبه 24 فروردین 1391 ساعت 15:20

dekte=sekte

ka-z پنج‌شنبه 24 فروردین 1391 ساعت 15:42

هنوز 4 هفته دیگه مونده پس زوده که جام توی وست فالن جا بمونه.با نظرات آقا مصطفی کاملا موافقم و اگر گومز در بازی بود و پنالتی را خراب میکرد دیگه معلوم نبود چی میشد ...(زنده باد بایرن)

مهسا پنج‌شنبه 24 فروردین 1391 ساعت 17:21

بابا اششکال نداره...اینم مثل یه باخت عادی واسه بایرن بود.باختی که بعدش طوفانی میشن...

ahmadivah پنج‌شنبه 24 فروردین 1391 ساعت 20:49

dustan unai ke migan gomez bazikone andaze peshkel az football halishun nemishe vasalam

MER3AD پنج‌شنبه 24 فروردین 1391 ساعت 22:42

یه امروزو نبودما!!! نظراتو نگاه کن!!!
بچه ها نگاه کنین داشتن یه مهاجم نوک پا به توپ تو اینجور بازیا کمک میکنه
گل زدن به تیمای درپیتی ته جدولی بوندس لیگا که هنر نیست(گومز) صد البته که گومز موقعیت روبن رو به دست نیاورد وگرنه کل فکو فامیلش یکی میشدن
خلاصه باید بگم که فقط امیدمون به جام حذفیه
بازی رو که میدیدم ما بد بازی نکردیم خصوصا که بازی تو زمین دورتموند بود اما جام حذفی قضیش فرق میکنه
تو بازی با کهکشانی ها هم باید گفت که بایرن اگه بتونه تو نیمه اول بازی رو ببره شاید بتونه نیمه دوم بازی رو نگه دارهو گل نخوره
ولی ای کاش این بازی الکلاسیکو بود تا یکی از این دو تیم حذف میشدن

مصطفی جمعه 25 فروردین 1391 ساعت 00:29

هی دورتموندی ببندش جون خودت حالا تو خیلی از فوتبال حالیته . قربون خدا برم دیگ به دیگ میگه روت سیاه. قهرمانی بوندسلیگا از حالا تا 10 سال دیگه مبارکتون باشه . آخرش بعد 10 سال هنوز بایرن سرور سالرتونه و آرزو دارین یه ساعت مثل ما باشین.
میدونی حالا که فکرشو میکنم باید بگم خاک تو سر هوینس و رفقاش چون به شما وام داد تا از ورشکستگی در بیایید حالا این پیر مرد رو به مسخره بگیرید و زبونتون واسمون دراز بشه. شما تمام حیثیتتنو از مادرین اونوقت چی میگی جوجه .

ahmadivah جمعه 25 فروردین 1391 ساعت 02:07

agh mostafa hala hey bia be man bado birah begu ma ke asabi nemishim man kolan tarafdaraye almano dust daram kolanam khunsardam ama dar in shaki nist ke age shoma nazaret ine ke gomez bazikone khubie vaghan hichi ke che arz konam boro ye varzeshe dgaro nega kon beja football baba man budam be gomez nun khoshk nemidadam ta az goshnegi bemire ke yealamo khoshhal konam badesham ino motmaen bash ke shoma 1 hezarome ma na etela@ footbali dari na miduni ghadima che khabar bude albate in harfam dur az edea va efe bud kamelan dustane goftam golpesar

مصطفی جمعه 25 فروردین 1391 ساعت 09:41

من به شما توهین نکردم بلکه این شمایی که داری تمام بایرنی ها رو میبری زیر سوال. من گومز رو قبول دارم و شما قبول نداری این دلیل اینه که شما از فوتبال حالیته؟ . من گومز رو قبول دارم چون دارم میبینم چه بازیکنیه و نه تنها من بلکه کسایی مثل: گرد مولر ، بکن باوئر ، کنی داگلیش (مربی لیورپول) ، ویلاس بواس (مربی سابق چلسی) ، تورستن فینک ، همین یورگن کلوپ خودتون ، فیلیکس ماگات ، اوتمار هیتسفلد وخیلی های دیگه که جا نمیشه برات بنویسم هم ایشون رو قبول دارن و کلی مصاحبه در موردش کردن در ضمن تو خیلی از این جاهایی که آمار در میارن هم گومز رو یکی از سه مهاجم برتر جهان تو چندسال اخیر معرفی کردن . اونوقت حالا تو که قبول نداری گومزو میخوای بگی از این افراد بیشتر حالیته؟
لازم به ذکره اکثر مصاحبه این افراد تو همین وبلاگ موجوده.
شما از من بیشتر اطلاعات فوتبالی داری ، خوب به فرض محال که اینطور باشه میخوای چی رو ثابت کنی ؟ از من بیشتر اطلاعات داری آیا از اون افراد بالا هم بیشتر اطلاعات داری ؟
من 22 سامه و کلا از سال 1998 طرفدار بایرنم و اندازه 14 سالی که طرفدار بایرنم اظهار نظر میکنم اما شما شاید 20 تا 25 سالت باشه اما اندازه 50 سال ادعای فوتبالی داری.
به قول بچه های شهرمون : "جمش کن دوست عزیز"

ahmadivah جمعه 25 فروردین 1391 ساعت 17:18

shoma be nazaram darket az sohbataye morabiao inai ke gofti kheili paine ama khob kole donyam began gomez khube ke nemigan baz be heyfe nun ke be in bedan
shoma kheili munde ta zehnet balegh beshe haj mostafa

مصطفی جمعه 25 فروردین 1391 ساعت 20:31

مسلما کل دنیا نمیگن گومز خوبه .
ولی تو حرفاتو با من مقایسه کنی معلوم میشه کی منطقی تره واقعا شما یه عتیقه به تمام معنایی عزیزم.
کل دنیا اگه یه حرفی بزنن دلیل بر درست بودنشه ولی شما از بسکه زبون نفهمی بازم حرف خودتو میزنی .
اره من ذهنم بالغ نیست بازم خدا رو شکر مال تو هست. وگر نه چیکار میکردی.

ahmadivah جمعه 25 فروردین 1391 ساعت 20:45


baba enghad hers nazan ishala realo bezani
ihaj mostafa az to kheili manteghitare

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد